تداوم پیشتازی کلینتون بر اساس نظرسنجی جدید

نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر اساس نظرسنجی جدید همچنان پیشتاز است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، براساس یک نظرسنجی جدید از سوی واشینگتن پست و ای بی سی نیوز، هیلاری کلینتون در مقایسه با دونالد ترامپ همچنان پیشتاز است. 

در عین حال، کاهش محبوبیت کلینتون در میان برخی هوادارانش زنگ خطر را برای این نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در کمتر از 9 ماه باقی مانده تا انتخابات به صدا درآورد.

در این نظرسنجی، کلینتون 46 درصد و ترامپ 41 درصد آرای احتمالی را به دست آوردند. گری جانسون، نامزد حزب لیبرترین انتخابات آمریکا، نیز 9 درصد و جیل استاین نامزد حزب سبز 2 درصد آرای احتمالی را از آن خود کردند.

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد اختلاف میان کلینتون و ترامپ در آستانه برگزاری اولین مناظره انتخاباتی در برخی ایالت های مهم در حال کاهش است. برخی نظرسنجی‌های ملی نیز بیانگر کاهش اختلاف این دو نامزد انتخاباتی است. با این حال، ترامپ برای پیروزی در انتخابات چالش های بسیاری پیش رو دارد. 

در یک نظرسنجی دیگر درصد اشتیاق هواداران این دو نامزد به پیگیری وقایع انتخابات، دادن رأی و حمایت از نامزدهای مورد علاقه شان بررسی شد. در این نظرسنجی هواداران ترامپ امتیاز بیشتری را نسبت به هواداران کلینتون به خود اختصاص دادند. نتایج این نظرسنجی می‌تواند زنگ خطری برای نامزد دموکرات محسوب شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار