تبریز؛

نمایش اقتدار نیروهای مسلح درآذربایجان‌شرقی

جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی 21 حمزه آذربایجان از برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در 6 شهر استان خبر داد.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در 7 شهر آذربایجان‌شرقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛امیرعلی احمدی‌فام در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در استان آذربایجان‌شرقی برگزار و اقتدار نیروهای مسلح به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: رژه نیروهای مسلح 31 شهریور علاوه بر تبریز در شهرهای سراب، میانه، مراغه، جلفا، عجب‌شیر و مرند برگزار می‌شود.

احمدی‌فام اضافه کرد: رژه نیروهای مسلح در تبریز 31 شهریور ساعت 9 صبح در بلوار نیایش با حضور نیروی‌های مسلح ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و نیروی هوایی برگزار  و اقتدار، صلابت و توان دفاعی را به نمایش می‌گذارند.

جانشین فرماندهی قرارگاه عملیاتی 21 حمزه آذربایجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام نیروهای مسلح و حماسه آفرینی‌های بی‌بدیل رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز در سال‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ است و ارزش‌های دفاع مقدس ارزش‌های مردمی و ملی است.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه با ارزش یک تاریخ پرافتخار برای ملت جمهوری اسلامی ایران است و این هشت سال به نتیجه نمی‌رسید مگر در سایه حضور مردم، رهبری حکیمانه امام راحل و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری.

احمدی‌فام تصریح کرد: سی و ششمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت‌های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب نوپا و شکوهمند ایران اسلامی را داشت اما با نصرت و یاری الهی و رهبری پیامبرگونه امام راحلمان و رشادت، ایثار و مقاومت فرزندان خداجوی این مرز و بوم اندیشه پلید و شوم ستیزه‌جویان و تجاوزگران را زدود و محو کرد و اذهان مردم دنیا را در حقانیت امت قهرمان ایران اسلامی اثبات کرد.
 
وی برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، درمان رایگان توسط مراکز درمانی ارتش در هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و مدافعان حرم، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.