سنندجی:

3هزار و 500 اتوبوس فرسوده بالای 8 سال نوسازی شوند

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه امروز 500خودرو تک کابین و 44 اتوبوس برقی وارد ناوگان اتوبوسرانی می‌شود، گفت: 3هزار و 500اتوبوس در شهر تهران بالای 8سال عمر دارند.

3هزار و 500 اتوبوس فرسوده بالای 8 سال نوسازی شوندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه در مراسم آیین‌ بهره‌برداری از 58 دستگاه واگن مترو تهران و حومه و ورود اولین سری اتوبوس‌های جدید تک کابین و راه‌اندازی سیستم نوین اتوبوس‌های برقی که امروز (یک‌شنبه) در کارخانه واگن‌سازی تهران برگزار شد، اظهار داشت: توسعه حمل و نقل به عنوان را‌ه‌حلی کارآمد برای ارتقاء سطح زندگی مردم همواره مورد تأکید بوده است.
 
وی افزود: کلان شهر بزرگی مثل تهران نیازمند آن است که حمل ‌و نقلی ارزان پاک و مناسب داشته باشد.
 
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه گفت:‌ توسعه حمل‌ و نقل پاک در دستور کار شرکت‌ اتوبوسرانی تهران قرار گرفته است و توانستیم الگوی جدید خرید خدمات را در شهرداری تهران با همکاری بخش خصوصی انجام دهیم.
 
سنندجی تصریح کرد: امروز نزدیک  به 500خودرو تک کابین و 44اتوبوس برقی وارد ناوگان حمل‌ و نقل عمومی می‌شود، این در حالی است که ناوگان تهران فرسوده است و 3هزار و 500 اتوبوس بالای 8 سال عمر دارد که باید نوسازی شود.
 
وی افزود: دولت از سال 89 تاکنون حتی یک اتوبوس هم به ما نداده است.
 
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: از هفته گذشته نوسازی مینی‌بوس‌ها را آغاز کرده‌ایم و حدود 107 متقاضی تاکنون برای نوسازی مینی‌بوس‌هایشان ثبت‌نام کرده‌اند، امیدوارم تا پایان سال 95 بتوانیم تمامی مینی‌بوس‌های فرسوده شهر تهران را نوسازی کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار