8 فیلم جدید، مهر ماه از شبکه نمایش پخش می‌شود

در ادامه برنامه ریزی شبکه نمایش برای پخش فیلم های جدید در هر ماه، مهر ماه امسال نیز هشت فیلم سینمایی جدید از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم های «منطقه گنگنام»، «سرزمین سرخس ها»، «حکایت سامورایی»، «پنجاه به یک»، «قتل در ذهن»، «گوشه گیر»، «سرگرد» و «مسابقه» به روی آنتن می روند.
 
سه فیلم از  سینمای شرق
سینمای آسیا خصوصا شرق آسیا در سال های اخیر پیشرفت های زیادی داشته اند و کشورهایی مثل ژاپن، چین و کره جنوبی جزو کشورهای پیشرو این امر هستند. فیلم های «حکایت سامورایی» محصول سال 1998 و «سرزمین سرخس ها» محصول سال 2003 از  سینمای ژاپن و فیلم «منطقه گنگنام» محصول سال 2015 کره جنوبی جزو فیلم های منتخب این ماه شبکه نمایش از سینمای شرق آسیاست.
 
دو نماینده از سینمای روسیه

فیلم های «سرگرد» محصول سال 2013 و «مسابقه» محصول سال 2012 دو فیلم منتخب این ماه شبکه نمایش هستند که از سینمای روسیه برای پخش در نظر گرفته شده اند. «سرگرد» داستان پلیسی را روایت می‌کند که در روز تولد فرزندش با یک تصادف همه زندگیش را در سرازیری سقوط می بیند. یوری بویکوف، کارگردان روس فیلم را مقابل دوربین برده و خود نیز به عنوان نقش اصلی داستان به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم «مسابقه» به داستان بازی دو تیم، دیناموی روسیه و آلمان نازی در زمان جنگ جهانی دوم و اشغال شهر کیف می پردازد. این مسابقه که در 1941 برگزار شد، برای روس ها فراتر از یک مسابقه معمولی فوتبال بود و بحث غرور و تعصب ملی آنها بود. فیلم سعی کرده اتفاقات آن روزها را به بهترین شکل جلوی دوربین ببرد.
 
سه فیلم از کشورهای انگلیس و آمریکا

«قتل در ذهن» محصول 1997آمریکا، «گوشه گیر» محصول 2005 انگلیس، با حضور کیسی افلک و لیو تایلر و «پنجاه به یک » محصول 2014 آمریکا، سه فیلم بعدی مهر ماه هستند که از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

«پنجاه به یک» که بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است، از آثار جیم ویلسون است، کسی که بیشتر به خاطر تهیه کنندگی در دنیای سینما شناخته شده است. تهیه کنندگی آثاری چون «رقصنده با گرگ» که به خاطر آن جایزه اسکار را نیز دریافت کرده، «محافظ» و «آقای بروکس». داستان فیلم زندگی گروهی گاوچران و مزرعه دار را روایت می کند که با ورود به مسابقات اسب سواری درهای موفقیت به رویشان باز می شود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار