مجموعه ای از زیباترین خودروهای کلاسیک + تصاویر

گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که نظر شما عزیزان را به آن جلب می کنیم.

به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  طرفداران خودروهای کلاسیک می دانند که برخی از مدل ها "خاص" هستند. همه ما در طول روز از خودروهایمان برای رفتن به سر کار، رساندن بچه ها به مدرسه و حمل و نقل لوازم مختلف استفاده می کنیم. 

از طرفی برخی خودروها امکاناتی بیشتر از حمل و نقل برای ما دارند. ماشین هایی که نماینده نهایت زیبایی این صنعت هستند و بیشتر افراد آن ها را معجزات مهندسی می دانند، خودروهایی که تجمل و سرعتشان را باید ستود.

از زمانی که انسان رانندگی با اتومبیل را تجربه کرد، این دست خودروها هم وجود داشتند. در تمامی سال ها همیشه شرکت هایی وجود داشته اند که برای پیشرف صنعت خودروسازی این سوال ها را از خود می پرسیدند، چقدر می توانیم این خودروها را سریعتر کنیم؟ تا چه اندازه بهتر می شوند؟ هر دوره تاریخی بهترین های خود را داشته است.

بسیاری از این مدل های خاص در تعداد محدودی ساخته شدند و از این تعداد، بسیاری در گذر تاریخ گم شدند. تنها تعداد انگشت شماری از این مدل ها هنوز وجود دارند، مدل هایی که در زمان خود رکورد شکن و خوش فرمان بودند. شما هم می توانید مالک این مدل ها باشید، که البته به قدرت خریدتان بستگی دارد

گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای شما مخاطبان گرامی مجموعه ای از اتومبیل های کلاسیک را فراهم آورده که در زیر مجموعه ای از این خودروها را مشاهده می کنید:




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۲۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
عکس زیبایی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
منم یه ماشین کلاسیک عتیقه دارم اگر دوست داشتین یه ایمیل بزنین عکسشو براتون بفرستم.
آخرین اخبار