در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

«نی نی من» بهار 96 کلید می‌خورد

برنامه تلویزیونی «نی نی من» پس از طی کردن مراحل قانونی، اوایل سال آینده کلید خواهد خورد.

حامد جوادزاده طراح و کارگردان برنامه تلویزیونی «نی نی من» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند تولید این مجموعه گفت: «نی نی من» را احتمالاً بعد از گرفتن مجوزها و مراحل قانونی در اوایل سال 96 کلید می‌زنیم.
 
وی پیرامون شکل‌گیری ایده و روند تولید این برنامه خاطرنشان کرد: طرح و ایده این برنامه، دو سال پیش با همکاری خانم آشتیانی زاد مطرح شد و حالا که خودشان مدیر گروه خانواده و فرهنگ هستند، تولید «نی نی من» را آغاز کردیم.
 
کارگردان برنامه تلویزیونی «خیابان ایران» در ادامه بیان کرد: پیش از این ساخت این برنامه در شبکه نسیم مطرح شد، تا دست آخر تهیه و تولید آن به دو سیما افتاد.

وی درباره محتوا و فرم برنامه تلویزیونی «نی نی من» اظهار داشت: «نی نی من» مسابقه بسیار بزرگی است که مشابه آمریکایی آن را داریم. در این برنامه ملاک شناخت بیشتر پدر و مادر به روی فرزندان خردسال خود است. به نحوی که در هر 5 بخش از برنامه پیش از آنکه توانایی بچه ها مدنظر باشد، شناخت مادر و یا پدر از فرزند اهمیت دارد.
 
جوادزاده در پایان افزود: برنامه تلويزيونی «نی نی من» در 50 قسمت و هر برنامه در 5 بخش متفاوت به همراه دیگر قسمت‌های متنوع تهیه و تولید می شود.
 
 
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار