هموطنان در سراسر کشور به یاد شهدای کربلا خون خود را اهدا می‌کنند

سخنگوی سازمان انتقال خون کشور گفت: 31 مرکز انتقال خون استان های کشور در ماه محرم و صفر فعال هستند.

بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره نذر خون در ماه محرم گفت: 31 مرکز انتقال خون استان های سراسر کشور آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی جهت ادای نذر خون در ایام محرم و صفر است.
 
سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به ساعات کاری مراکز استان تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: مراکز انتقال خون استان تهران ازجمله پیروزی، ورامین، نارمک، آزادی، چیذر و شهریار روز تاسوعا از ساعت 14 الی 22 و مرکز ری‌شناسی و سوهانک از ساعت 15 تا پایان مراسم فعال هستند.

وی ادامه داد: در روز عاشورا مراکز پیروزی، ورامین، نارمک، آزادی، چیذر و شهریار از ساعت 7 صبح الی 22 و مرکز ری شناسی و سوهانک از ساعت 8 صبح تا پایان مراسم به شهروندان خدمات رسانی می کنند.

حاجی بیگی با اشاره به فعالیت مرکز انتقال خون وصال شهر تهران در این ایام اظهار داشت: مرکز انتقال خون وصال در روز تاسوعا از ساعت 8 صبح الی 23 و در روز عاشورا از ساعت 7 صبح لغایت 22 شب فعال است.

سخنگوی سازمان انتقال خون کشور بیان کرد: در تمامی استان های سراسر کشور مراکز انتقال خون به صورت ثابت و سیار آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار