مربی سابق سیاه جامگان: پول نباشد امثال تاج ،اسدی و بهروان در فوتبال نمی مانند

رکوعی گفت: فوتبال به هیچ وجه کثیف نیست بلکه خود اشخاص هستند که باعث بی آبرویی فوتبال کشور شده اند.

فرزین رکوعی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره دریافت نکردن مطالباتش از تیم سیاه جامگان اظهار کرد:  با توجه به توافقی که با مسئولان این تیم در فصل گذشته انجام دادم، قرار شد 80 میلیون تومان به من پرداخت کنند ولی طبق قول و قرارهایی که در لیگ پانزدهم گذاشتیم قرار بر این شد که مبلغ 35 میلیون تومان را به من پرداخت کنند. جالب است که همین پول هم تاکنون پرداخت نکرده اند، حتی بعد از اینکه تیم سیاه جامگان جواز صعود به لیگ برتر را کسب کرد هیچ پاداشی هم دریافت نکردم.

وی افزود: کمیته انظباطی به من اعلام کرد در صورتی که از تاریخ 1395/7/10 تا دو هفته مسئولان تیم سیاه جامگان مبلغ 35 میلیون تومان من را پرداخت نکنند از تیم سیاه جامگان امتیاز کسر شود.امیدوارم ظرف روزهای آینده بتوانم پولم را دریافت کنم .اگر هم نتوانم پولم را دریافت کنم باز هم ممنون کمیته انظباطی هستم که پیگیر شکایت من از این باشگاه مشهدی بود از طرفی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با تیم های طلب کار هیچ کاری ندارند و به راحتی اجازه شرکت کردن چنین تیم هایی در لیگ برتر صادر می شود.

رکوعی تاکید کرد: البته این نکته را باید یاد آور شوم در صورتی که تیم های بدهکار نباشند این آقایان هم در فوتبال وجود نخواهند داشت فوتبال به هیچ وجه  کثیف نیست بلکه خود اشخاص هستند که باعث بی آبرویی فوتبال شده اند. حتی مهدی تاج، غلامرضا بهروان و اسدی بهتر از دیگران می دانند در صورتی که فوتبال و پول های کلانش نباشد این افراد هم جایی در این ورزش نخواهند داشت.خود مسئولان دم از بی پولی فدراسیون می زنند اما نمیدانم این همه پول چطور بین این افراد جابجا می شود.

رکوعی خاطر نشان کرد: من از تمام اطلاعات و زیر و بم باشگاه سیاه جامگان آگاه هستم با مدرک با شما صحبت می کنم.من احتیاجی به این فوتبال ندارم و همه بر این مسئله واقف هستند از طرفی در سال گذشته و پس از فسخ قرارداد با تیم سیاه جامگان علی عباسی از من درخواست کرد که مبلغ قراردادم را به آنها ببخشم من هم در جواب آنها اعلام کردم در صورتی قراردادم را می بخشم که چکم را پاس کنید و پژمان نجات پور بر تمام این قضایا واقف هست و می تواند به سوالات شما پاسخ کامل بدهد.

وی ادامه داد: جای تاسف دارد بعد از این اتفاق و زمانی که خواستم بروم پولم را دریافت کنم دیدم هیچ پولی در حساب باشگاه نیست . تاکنون مطالبات معوقه هیچ یک از نفرات تیم مانند رضامهاجری، حسن روحی، میلاد صفایی، خمیسی ، مهرداد رضایی، سعید رمضانی و خود فرهاد کاظمی هم پرداخت نشده است تمام این اشخاص از تیم سیاه جامگان طلب کار هستند شاید به دلیل اینکه هم اکنون در جایی مشغول به کار هستند دوست ندارند در این مورد صحبتی را انجام دهند. البته از وضعیت فرهاد کاظمی  اطلاع کافی ندارم زیرا تنها یک هفته با وی همکاری داشتم پس از آنکه دیدم مطالباتم را پرداخت نمی کنند تصمیم گرفتم با این تیم قطع همکاری کنم.

مربی پیشین تیم سیاه جامگان گفت: من جزء کسانی بودم که با صداقت در این تیم کار می کردم وقتی هم از تیم اخراج شدم درخواست کردم مطالباتم را پرداخت کنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۵
ای بابا مدرک هم بیاوری تو محکومی مگه پرونده فساد در فوتبال در مجلس به جایی رسید ....................
آخرین اخبار