قم؛

کسب مقام چهارم تیم تنیس روی میز نگین زرین قم

عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: تیم نگین زرین قم به مقام چهارم لیگ دسته اول تنیس روی میز جوانان و امید کشور دست پیدا کرد اما از صعود به دسته برتر بازماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ تیم تنیس روی میز نگین زرین قم که به نمایندگی از قم در لیگ دسته اول تنیس روی میز جوانان و امید باشگاه‌های کشور حضور یافته است توانست در پایان این مسابقات در رده چهارم قرار گیرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم بیان کرد:نماینده تنیس روی میز قم با نام نگین زرین در مسابقه رده بندی برابر تیم هیئت تنیس روی میز لرستان قرار گرفت و با پذیرش شکست ۵ بر یک برابر این تیم مقام چهارم رسید.

وی افزود: پینگ پنگ بازان قمی در حالی به دیدار رده بندی رسیدند که در مرحله نیمه نهایی ۵ بر ۲ برابر تیم ذوب آهن اصفهان مغلوب شدند و نتوانستند به فینال برسند ضمن اینکه پیروزی تیم نگین زرین قم با نتیجه ۵ بر ۳ در یک چهارم نهایی برابر تیم رامهرمز الف، نماینده قم را به نیمه نهایی رسانده بود.

عموییان عنوان کرد:نگین زرین قم در سومین و آخرین مسابقه دور گروهی توانست با نتیجه ۵ بر ۲ برابر هیئت رامهرمز ب به پیروزی برسد در شرایطی که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی برگزار شد و تیم‌های اول تا سوم به دسته برتر صعود کردند تیم‌های چهارم تا هفتم در دسته یک باقی ماندند و تیم‌های هشتم به بعد به دسته آزاد سقوط کردند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار