«آب و آتش» از هفته آینده پخش می‌شود

گروه تولید برنامه تلویزیونی «چند درجه»، مسابقه «آب و آتش» را از هفته آینده در شبکه نسیم به روی آنتن می‌برند.

غلامرضا بختیاری تهیه کننده مسابقه «آب و آتش»  در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ادامه ساخت مسابقه «آب و آتش» داد و گفت: مسابقه «آب و آتش» با گروه تولید برنامه «چند درجه» از هفته جاری تصویربرداری بخش‌های مسابقه را آغاز کرده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: در واقع با اضافه کردن مراحل جدید، مسابقه «آب و آتش» را در دو بخش بازی‌های خاکی و آبی، در چند مرحله مختلف تهیه می‌کنیم.  
 
بختیاری در خصوص زمان پخش این برنامه عنوان كرد: با توجه به روند تصویربرداری، از هفته آینده در زمانی مشخص مسابقه «آب و آتش» به روی آنتن می‌رود.  
 
وی با بیان اینکه مسابقه در همان لوکیشن قبلی ضبط می‌شود،  در خصوص تغییرات و ساختار «آب و آتش» اظهار داشت: این مسابقه با ساختاری کاملاً رقابتی در همان لوکیشن و فضای قبلی از هفته آینده به پخش شبکه نسیم می‌رسد.  
 
بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: تمام امکانات ما برای مسابقات آبی تجهیزات زمستانی است و به کارگردانی عباس اختری تهیه و تولید می‌شود. 

این برنامه به تهیه کنندگی غلامرضا بختیاری و همراهی ساسان گلستانه به عنوان جانشین تهیه کننده و همچنین عباس اختری به عنوان کارگردان هنری، در مرحله ساخت قرار گرفته و به زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

غلامرضا بختیاری هم اکنون تهیه کنندگی برنامه «چند درجه» را نیز بر عهده دارد که از شبکه نسیم پخش می شود.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار