چه خبر از تولیدات سینمای ایران/ امین حیایی همبازی پسرش شد

امین حیایی در فیلم سینمایی «شعله ور» با پسرش بازی می‌کند که اولین سکانس‌های این فیلم در گلخانه‌ای در کرج انجام شده است.

چه خبر از تولیدات سینمای ایران/به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدید ترین مراحل ساخت فیلم‌های تولیدی را در این گزارش می‌خوانید:
 
«شعله ور» کلید خورد/ پسر امین حیایی همبازی پدرش شد
فیلمبرداری فیلم سینمایی «شعله ور» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و به کارگردانی حمید نعمت اله هفته گذشته در سکوت خبری در کرج آغاز شده است.  در اولین سکانس های این فیلم «امین حیایی» در گلخانه ای در کرج مقابل دوربین رفته است.  
 
گفتنی است «امین حیایی» به همراه پسر خود «دارا حیایی» در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کند و به زودی بازیگران جدیدی به این پروژه اضافه خواهند شد. فیلمبرداری «شعله ور» در شهرهای تهران، آمل، زاهدان و زابل انجام خواهد شد.  
 
«شعله ور» به قلم «حمید نعمت اله» و «هادی مقدم دوست به رشته تحریر درآمده و دهمین همکاری مشترک شفیعی و  نعمت اله  پس از چندین فیلم تلویزیونی، سریال «وضعیت سفید» و فیلم سینمایی «سر به مهر» است که برای نمایش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.  
 
پایان فیلم برداری «انزوا»
فیلمبرداری فیلم سینمایی «انزوا» اولین فیلم بلند سینمایی مرتضی علی عباس میرزایی به تهیه‌کنندگی پیمان جعفری به پایان رسید.
 
فیلمبرداری این فیلم پر بازیگر که لوکیشن‌های آن از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه تهران بوده است، در حالی به پایان رسید که در آخرین سکانس‌های «انزوا» جمشید هاشم‌پور بازیگر پیشکسوت سینمای ایران پس از دو سال دوری از سینما مجددا مقابل دوربین رفت.

امیرعلی دانایی ایفاگر نقش اصلی این فیلم سینمایی است و علاوه بر او 5 بازیگر زن از جمله بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، لیندا کیانی، شقایق فراهانی و با معرفی لعیا عباس میرزایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.   
 
همچنین همایون ارشادی، سیامک صفری، علی استادی، مهران  رجبی، امید روحانی، وحید نفر و نادر فلاح نیز دیگر بازیگران مرد این فیلم سینمایی پربازیگر را تشکیل می‌دهند.  
 
«گشت ارشاد2» به روز های پایانی تدوین نزدیک شد
تدوین این فیلم تا یک هفته آینده تمام می‌شود و در کنار آن ساخت موسیقی و صداگذاری نیز انجام می‌شود.

در خلاصه داستان «گشت ارشاد 2» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می شود آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد شده، سراغ عطا می روند. عطا در این مدت در کما بوده و به تازگی به هوش آمده و به زندگی عادی بازگشته. این سه رفیق دوباره با هم همراه شده، در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند. اما پس از تلاش های بسیار، ناچار می‌شوند دوباره...

«مادری»  آخرین روز های پس تولید را می گذراند
نسخه نهایی این اثر هفته آینده آماده می‌شود و اولین نمایش آن در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

فیلم «مادری» اولین تجربه بلند سینمایی رقیه توکلی در مقام کارگردانی است که تهیه‌کنندگی آن را سیاوش حقیقی انجام می‌دهد و بازیگرانی چون نازنین بیاتی، هانیه توسلی، هومن سیدی، ملیسا ذاکری،‌ مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند.
 
داستان مادری» درباره زندگی دو خواهر است که به تنهایی در شهر  یزد با یکدیگر زندگی می‌کنند؛ با این تفاوت که یکی عشق‌ خود را رها کرده و دیگر عشقش او را رها کرده است. آن‌ها یک تنه روبروی مشکلات و مسائلی که سر راه دارند، ایستادگی می‌کنند و حرکتی رو به جلو دارند تا اینکه...

فرهاد آییش جایگزین مهدی هاشمی در «کاناپه» شد                                                         
پس از ترانه علیدوستی و شهاب حسینی، مهدی هاشمی هم از فیلم کاناپه ساخته کیانوش عیاری انصراف داد و فرهاد آییش جایگزین وی شد.  
                                       
گفتنی است؛ کاناپه  برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.
 
تدوین «آباجان» به اتمام رسید 
تدوین این اثر تقریبا به پایان رسیده و تصحیح رنگ آن توسط جعفریان انجام شده است.

فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، حمید آذرنگ، شبنم مقدمی، فریبا متخصص، ملیسا ذاکری، محمدرضا غفاری، محمود نظرعلیان بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

داستان «آبا جان» در دهه شصت می گذرد و زندگی اجتماعی مردم در آن سال ها روایت می شود.

علیمردانی خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: حسین جعفریان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی افشین راد، صدابردار: محمود خرسند، آهنگساز: افشین عزیزی، طراحی جلوه های ویژه: محمد لطفعلی، مدیر تولید: شاهین حدادیان، عکاس: علی نیک رفتار، جانشین تولید: حسین آذربرا، دستیار دوم کارگردان: رضا غفارنژاد، منشی صحنه: نسیم سیدعلی خانی، فیلمبردار: سعید براتی، دستیاران فیلمبردار: مرتضی سبحانی، صابر کامیان، سینا شادچهره، پارسا مجد، ستار گودرزی، پریا صادق بیگی، دستیار صحنه: وهاب یحیی زاده، مدیر صحنه: فرامرز کرامتی، دستیار لباس: وحیده حیدری، دستیاران گریم: نوید میرکیانی، رکسانا نیکپور، دستیاران صدا: میلاد ملکی، فریال خزاعی، جانشین تولید: حسین آذربرا، دستیار تولید: مهدی علیپور، مدیر تدارکات: امیرهوشنگ فراهانی، دستیار تدارکات:محمد ساداتی.




انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار