نقوی‌حسینی در مخالفت با دانش‌آشتیانی:

امیدوارم حرف‌های ما به جهنم حواله داده نشود/ترمیم باید در اشتغال انجام می‌شد + فیلم

عضو فراکسیون ولایت گفت: آموزش و پرورش جای کار سیاسی نیست در حالی که آقای دانش آشتیانی کاملا یک بازیگر سیاسی است.

آموزش و پرورش جای کار سیاسی نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی که در مخالفت با دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اشاره به رشادت‌های شهید حسین فهمیده عنوان داشت: در دولت یازدهم درس شهید فهمیده از کتب درسی حذف شد و در همین شرایط آقای دانش آشتیانی ( عضو شورای دانش‌آموزی) به عنوان وزیر اموز ش و پرورش معرفی شدند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهید رجایی و باهنر دو الگوی مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی هستند و برخی خود را منصوب به شهید رجایی و خانواده علما می‌کنند یادآور شد: نخست وزیر دوران جنگ، عامل آمریکایی فتنه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آقای منتظری فقیه بود و فاسد شد و در مورد آقای دانش آشتیانی هم می‌خواهید جو را به هم بزنید که من صحبت نکنم؟

عضو فراکسیون ولایت با اشاره به اینکه ما از نقد استقبال می کنیم، امیدوارم که این نقدها به جهنم حواله نشود و به بی سواد و انقلابی نفهم محکوم نشوم،  یادآور شد: دولت جنابعالی ما را انقلابی نفهم می‌خواند.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام دولت در جهت تغییر وزرا ترمیم کابینه نیست، گفت: مردم رفاه و اشتغال می خواهند، تمام کارخانجات تعطیل است، دولت در این زمینه چه اقدامی انجام داده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: من به عنوان یک معلم در آموزش و پرورش 27 سال تدریس کردم؛ آموزش و پرورش مرکز تعلیم و تربیت است و حزب سیاسی نیست، 14 میلیون دانش آ‌موز و یک میلیون و 100هزار معلم در آموزش و پرورش شریک هستند که البته وزیر شما کاملا یک بازیگر سیاسی است.

عضو فراکسیون ولایت با بیان اینکه نباید نگران باشیم که دولت اقدامی بکند و باید در مقابل فتنه بایستیم،‌ یادآور شد: اسناد فتنه‌گری آقای دانش آشتیانی موجود است و چرا از بین 3 هزار مدیر مدرسه وی به عنوان فتنه‌گر بازداشت شود.  

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نحوه انتخاب وزیر آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور عنوان داشت: آیا از بین یک میلیون و 100 هزار معلم یک نفر لایق وزارتخانه آموزش وپرورش نیست، این یک توهین است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آقای رئیس جمهور شما که شعار عقلگرایی می‌دهید این عقلگرایی است؟ آموزش و پرروش باید اینگونه ضربه بخورد؟ حق آموزش و پرورش این نیست که با آن بازی شود.

عضو فراکسیون ولایت با اشاره به فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: امروز تعریف  جدیدی از آقای رئیس جمهور شنیده‌ایم وآن این بوده 8 هزار میلیارد تومان اختلاس نیست و این وام است. چگونه  ممکن است که یک نفر برای یک وام 2 میلیون تومانی بدود و در مقابل 8 هزار میلیارد تومان به 30 نفر وام داده شود.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان سابقه آقای دانش آ‌شتیانی در حزب منحله مشارکت فراکسیون ششم و امضاکننده اجتماعات غیرقانونی یادآور شد: اسناد گزارش‌ها نشان می‌دهد که آقای دانش‌ اشتیانی به عنوان بورس دولتی آقای هاشمی رفسنجانی بدون گزینش در یک مدرسه دولتی ایرانیان انگلیس تدریس می‌کرده، ببینید که به چه کسی رأی می‌دهید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به هیأت رئیسه مجلس با اشاره به وجود اسنادی در ارتباط با حضور آقای دانش آشتیانی در فتنه 88 گفت: کسی که دلش راضی باشد تا دولت جمهوری اسلامی شکست بخورد صهیونیست است.

عضو فراکسیون ولایت تأکید کرد: ما می‌خواهیم دولت پیروز و مقتدر باشد ما در مقابل مستکبران ایستادگی کردیم و بینی مستکبران را به خاک مالیدیم و توانستیم در مقابل آنها پیروز شویم. ما می‌خواهیم تدین و تربیت یکی باشد و آیا در مجموعه مدیریتی دولت تنها این سه نفر هستند کباید معرفی شوند د و آیا قحط الرجال است؟

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس دهم در مقابل فتنه ایستاد و خط قرمزها را رعایت کرد. آیا فقط مجلس و قوه قضاییه باید خط قرمزها را رعایت کنند و دولت نباید خط قرمزها را رعایت کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: آیا می‌خواهید به فتنه‌گرانی که چنگ به صورت نظام کشیده‌اند رأی بدهید؟

انتهای پیام/










لینک دانلود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
رحمت خدا بر نقوی حسینی! مجلس این گونه نمایندگان کم دارد. نفرین بر این دولت فریبکار!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
احسنت به نماینده شجاع مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
درود بر شرفت و شیر مادرت حلالت باشد . گل گفتی و از دل من صحبت کردی . خدا نگهدارت باشد ای مرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
به ایشون میگند یه نماینده ای به تمام معنا واقعی و شجاع.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
احسنت به ایشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۵
حرف دل ما رو زد اقای نقوی حسینی هرکی هم بگه نه این طور نیست داره بازار گرمی میکنه طرفداری جانبدارانه میکنه
آخرین اخبار