طی تذکری در صحن مطرح شد؛

حاجی دلیگانی: رئیس جمهور باید بیشتر به تشریح برنامه‌های وزرای پیشنهادی می‌پرداخت/ لاریجانی: سلیقه شما این گونه است اما تخلف آیین نامه‌ای انجام نشده است

حاجی دلیگانی: رئیس جمهور باید بیشتر به تشریح برنامه‌های وزرای پیشنهادی می‌پرداخت/ لاریجانی: سلیقه شما این گونه است اما تخلف آیین نامه‌ای انجام نشده استنماینده مردم شاهین شهر گفت: رئیس جمهور طی اظهارات خود باید بیشتر به تشریح برنامه‌ها و ویژگی‌های وزرای پیشنهادی می‌پرداخت.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر طی تذکری به استناد به ماده 206 آیین نامه در صحن علنی امروز سه‌شنبه 11 آبان ماه اظهار داشت: رئیس جمهور که خود یک حقوقدان است باید امروز در مورد برنامه‌ها، شخصیت و وزرای پیشنهادی صحبت می‌کرد.

وی خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: البته شما هم باید به وی تذکر می‌دادید.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: ما از سخنان روحانی در مورد مسائل اقتصادی استقبال می‌کنیم و بهتر است در جلسات دیگر نیز در مجلس حضور یابند.

وی ادامه داد: بهتر بود طی این جلسه سوالات ما نیز از رئیس جمهور پرسیده می‌شد.

لاریجانی رئیس مجلس در پاسشخ به  تذکر حاجی دلیگانی اظهار داشت: تذکر شما وارد نیست زیرا رئیس جمهور طی این ساعت برنامه دولت را تشریح کرده و در کنار آن از وزرا نیز دفاع کرد.

رئیس مجلس بیان داشت: سلیقه شما این است که رئیس جمهور بیشتر در مورد وزرا حرف می‌زد اما تخلف آیین‌نامه‌ای در این میان صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار