بازخوانی سخنان رهبر معظم انقلاب؛

هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد شایعات + عکس نوشت و صوت

با توجه اینکه فضای مجازی یکی از بستر های مهم برای ارسال شایعات است، شنیدن هشدار و رهنمود رهبر معظم انقلاب خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضای مجازی تبدیل به بستری برای شایعات مختلف شده است که هر روزه با مقاصد مختلف در بین کاربران منتشر می‌شود.

هشدار رهبر معظم انقلاب در مورد شایعات + عکس نوشت و صوتدر بازخوانی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع جوانان و دانشجویان در سال 1372 داده بودند برخوردیم که نکات بسیار مهمی را درباره عملکرد شایعه و راهکار مقابله با آن ایراد فرموده بودند که نیاز اساسی و مهم امروز ما نیز هست.


ایشان در 12 آبان 1372 فرموده بودند:

" بنده در قضایای تاریخ اسلام این مطلب را مکرّراً گفته‌ام که، چیزی که امام حسن مجتبی علیه‌السّلام را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود. مردم، تحلیل سیاسی نداشتند. چیزی که فتنه خوارج را به‌وجود آورد و امیرالمؤمنین علیه‌السّلام را آن‌طور زیر فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن‌گونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود واِلّا همه مردم که بیدین نبودند. تحلیل سیاسی نداشتند. یک شایعه دشمن میانداخت؛ فوراً این شایعه همه جا پخش میشد و همه آن را قبول میکردند!

چرا باید این‌طور باشد!؟ اگر ملت، هوشیاری لازم را داشته باشد، شایعه دشمن مثل برف و یخی زیر آفتاب است. چه کسی باید این کار را بکند؟ شما جوانان باید بکنید. بنده با شما جوانان عزیزمان، حجّت خدا را تمام میکنم. من به شما عرض کردم و گفتم."




دانلود فیلم


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.