پنجمین روز نمایشگاه مطبوعات چگونه گذشت؟/ بازدید پدر مرتضی پاشایی از مصلی

برنامه‌های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در حاشیه پنجمین روز فعالیت بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تبیین شدند.

برنامه های هفته کتاب تبیین شدندبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  کتاب در پنجمین روز فعالیت نمایشگاه مطبوعات بار دیگر در مرکز توجه اهالی رسانه قرار گرفت و برنامه های بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در این روز در یکی از سالن های گفتگوی نمایشگاه مطبوعات تبیین شدند.

بنابراین گزارش؛ از حاشیه های دیگر پنجمین روز فعالیت نمایشگاه مطبوعات میتوان به بازدید دانش آموزان برخی از مدارس راهنمایی و دبیرستان از غرفه‌های این نمایشگاه اشاره کرد. این دانش آموزان با دقت خاصی به غرفه ها سر میزدند و تلاش میکردند که با همه مطبوعات کشور آشنا شوند.

دانش آموزانی که از غرفه های نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند دقت خاصی در خصوص درک پیامهایی داشتند که برخی از گروه های هنری و غرفه های نمایشگاهی ميخواستند به مخاطبانشان منتقل کنند،این در صورتی است که برخی دیگر از بازدیدکنندگان بدون توجه به این پیام ها از کارشان رد میشدند و یا صرفا برای گرفتن عکس های یادگاری لحظه ای مکث میکردند.
 
برگزاری مراسم نقالی و گرفتن تست گویندگی از افراد علاقمند به این عرصه از حاشیه های دیگر پنجمین روز فعالیت بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به حساب میآیند.
 
خاطرنشان میشود در این روز شاهد اجرای آیین شاهنامه خوانی در نمایشگاه مطبوعات بودیم.

از مهمانان پنجمین روز می توان به پدر مرتضی پاشایی، موسي سلامت، جانباز و هوادار پرسپوليس،حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی،حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،سعید الفتی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت آبادی و  محمد باقر نوبخت، سخنگوی دولت یازدهم اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.