داعشی‌ها تانک‌های چوبیشان را جا گذاشتند!+ تصاویر

در پی ادامه پیروزی‌های نیروهای عراقی، عناصر گروه تروریستی داعش هنگام فرار از شهر موصل، تجهیزات چوبی و فلزیشان را جا گذاشتند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر گروه تروریستی داعش هنگام فرار، تانک های چوبی و هامرهای پلاستیکی خود را جا گذاشتند.

وزارت دفاع عراق اعلام کرد: دلاوران یگان شانزدهم ارتش، در چارچوب عملیات "نینوا، می آییم" روستای «ساده» را در محور شمالی موصل آزاد کردند.

داعشی‌ها تانک‌های چوبیشان را جا گذاشتند!

در ادامۀ این بیانیه آمده است: در این روستا، شماری خودروی هامر و تانک کشف شد که از چوب و پلاستیک ساخته شده بودند و برای فریفتن جنگنده ها و جلوگیری از پیشروی ارتش عراق استفاده می شد.

نیروهای عراقی در این عملیات، یک پادگان آموزش عناصر تروریستِ داعش را در میان باغ ها کشف کردند و پس از پاکسازی روستای الساده از بمبها و اشیای بجا مانده از داعش، ساکنان آواره شدۀ این روستا را به خانه هایشان برگرداندند.

از سوی دیگرف سازمان ملل متحد از اقدام گروه تروریستی داعش در مستقر کردن کودکان با جلیقه های انفجاری در مرکز شهر موصل در شمال عراق خبر داد.

داعشی‌ها تانک‌های چوبیشان را جا گذاشتند!

سازمان ملل اعلام کرد، داعش زنان ربوده شده را مجبور کرده است تا به عنوان سپر انسانی به کاروان‌های نظامی این گروه ملحق شوند.

داعشی‌ها تانک‌های چوبیشان را جا گذاشتند!



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار