راه اندازی اتاق صنعت در منطقه 21

شهردار منطقه 21 گفت: با توجه به آن که 25 درصد صنایع بزرگ تولیدی کشور در منطقه 21 قرار دارد اتاق صنعت به زودی درجهت حل مشکلات و معضلات شهری منطقه راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ؛صارمی زاده افزود: صنایع بزرگ تولیدی کشور اعم از خودرو سازی، مواد غذایی، دارویی، صنعت، چاپ و.... در این منطقه مشکلاتی را برای ساکنان غرب تهران به وجود آورده که در راستای تعامل و مشارکت بیشتر و تبدیل آن به فرصت های مناسب در جهت حل مشکلات و معضلات شهری طرحي را تحت عنوان اتاق صنعت در این منطقه اجرایی می کنیم؛ که رد این طرح که با عضویت صاحبان صنایع همراه خواهد بود پیرامون نحوه تعامل صنعت و سکونت چگونگی بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در بخش صنعت و نحوه تعامل آن با مدیریت شهری منطقه و راه کارهای جلب مشارکت گفتگو خواهد شد.
*افزایش 40 درصدی صدور پروانه ساخت
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت رونق ساخت و ساز در سطح منطقه 21 به ویژه در بخش واحدهای مسکونی تجارتی و صنعتی، با ایجاد تسهیلات لازم و تسریع در صدور پروانه ساخت و ساز در این راه بسترهای لازم را فراهم آورده که تعداد پرونده های صادره در این معاونت در سال جاری به نسبت مدت مشابه خود در سال گذشته 40 درصد افزایش داشته که این نشان دهنده این است که از پتانسیل خوبی برای رشد و توسعه در بخش صنعتی تجاری مسکونی برخورداریم. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار