مبارزه با سرمای زمستان به‌ عشق زیارت ضامن‌آهو +عکس

عاشقان حضرت رضا (ع) همه ساله در دهه آخر صفر و در آستانه سالروز شهادت هشتمین ستاره آستان امامت و ولایت با پای پیاده به سمت مشهد مقدس به عشق زیارت مضجع نورانی ایشان عزیمت می‌کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با فرا رسیدن ایام دهه آخر صفر و نزدیک شدن به سالروز شهادت حضرت شمس الشموس (ع) همه ساله عاشقان حضرت رضا (ع) از شهرها و روستاهای دور و نزدیک و در قالب 6 مسیر با پای پیاده کیلومترها و فرسنگ‌ها را به قصد زیارت مضجع نورانی آن امام همام (ع) می‌پیمایند.

امسال هم دلسوختگان حضرت رضا (ع) با شوقی وصف ناپذیر و با افزایش نفرات نسبت به سال گذشته روزهاست که پای در مسیر نهاده و در قالب کاروان‌های از پیش ثبت نام و برنامه‌ریزی شده ان شاءالله تا روز 28 صفر به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

مبارزه با سرمای زمستان به‌ عشق زیارت ضامن‌آهو +عکس

خوشبختانه در سال جاری با همکاری خیرین و خادمین اهل بیت (ع) تعداد موکب‌ها و خدمات اسکان و پذیرایی آنها به صورت قابل توجهی افزایش یافته و در شهر مشهد هم امکان اسکان قریب به 110 هزار زائر پیاده توسط آستان قدس رضوی فراهم شده است.

خیرینی علاقه‌مند به خدمت به این زائرین می‌توانند به موکب‌های مراجعه کنند. ضمن اینکه بهتر است افراد به صورت کاروانی جهت حضور در این پیاده روی ثبت نام کرده و عازم سفر شوند.

شرط استفاده از امکان اسکان زائرین پیاده، ثبت نام قبلی جهت بهره مندی از امکانات موکب‌ها در طول مسیر در بخش جمعیت خادمان زائران پیاده آستان قدس رضوی است.

سرمای زودرس پائیزی که گاها تا کمتر از منفی 10 درجه هم رسیده نتوانسته مانع ارادت زائرین پیاده به ضامن آهو شود. 

طول مسیر پیاده روی در مسیرهای گوناگون از 80 تا 400 کیلومتر بود.
منبع: فارس
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار