خط‌حزب‌الله ۵۹ منتشر شد؛

تذکر رهبر انقلاب به مسئولان: حل مشکلات مردم در صدر اولویت‌ها

پنجاه و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذکر رهبر انقلاب به مسئولان برای توجه به مشکلات مردم منتشر شد.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجاه و نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذکر رهبر انقلاب به مسئولان برای توجه به مشکلات مردم با عنوان «حل مشکلات مردم در صدر اولویت‌ها» منتشر شد.

رهبر انقلاب:«بنده خودم وقتی‌که به فکر این جوان بیکار می‌افتم [شرمنده میشوم‌]. در بعضی از شهرستان‌ها بیکاری بالا است... وقتی انسان این را میبیند شرمنده میشود؛ یعنی شرمندگی بنده‌ی حقیر از ملاحظه‌ی این آمار و مطالعه‌ی این حقیقت، از شرمندگی آن جوانی که بیکار میرود خانه و دستش چیزی نیست، کمتر نیست، بلکه بیشتر است؛ این را باید برطرف بکنیم. ۹۵/۳/۱۶»

هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ی خود؛«شتاب‌زده و  بدون ضمانت» به تبیین عجله در بررسی و اجرا و عدم دریافت تضمین کتبی از دولت آمریکا بعنوان دو عامل مهمی که منجر به عدم توفیق برجام شده‌اند پرداخته است.

حل مشکلات مردم در صدر اولویت‌ها

عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از سخنرانی حضرت آیت‌ا...خامنه‌ای در افتتاحیه مجلس دوم به مناسبت شهادت آیت ا... مدرس و روز مجلس است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۵
متاسفانه برخی مسئولین به فکر جیب خودشان هستند به فکر بیکاری جوانان ومشکلات مردم نیستند اگر به فکر اشتغال جوانان ومردم بودند حالا شاهد این همه مشکلات نبودیم.
آخرین اخبار