مهر تأیید ترامپ بر اظهارات پوتین درباره کلینتون

رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد اظهارات ولادیمیر پوتین در خصوص هیلاری کلینتون و دموکراتها صحیح است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا روز گذشته در حساب توییتر خود بر اظهارات انتقادآمیز ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در خصوص هیلاری کلینتون و دموکراتها مُهر تأیید زد. 

پوتین روز گذشته (جمعه) در یک کنفرانس مطبوعاتی از هیلاری کلینتون و دموکراتها انتقاد کرد و گفت: دموکراتهای آمریکا با مقصر دانستن روسیه در شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، خود را تحقیر کردند.

وی در ادامه افزود: اتهاماتی که آنها به روسیه وارد می کنند و این کشور را برای شکست خود در انتخابات آمریکا مقصر می دانند، توهینی به خودشان است. آنها شکست خورده اند و به دنبال یک قربانی می گردند تا تقصیرها را به گردن او بیاندازند. 

دونالد ترامپ نیز در واکنش به اظهارات پوتین در حساب توییتر خود نوشت: ولادیمیر پوتین نظر خود را درباره هیلاری و دموکراتها گفت. به نظر من واقعا تحقیر‌آمیز است. هر کس باید بتواند با وقار شکست را بپذیرد. او (پوتین) درست می گوید.

این نخستین بار نیست که دونالد ترامپ اظهارات ولادیمیر پوتین را تأیید می کند. چندی پیش پوتین با ارسال نامه ای برای دونالد ترامپ، جشن کریسمس را به وی تبریک گفت و بر اهمیت روابط دو جانبه آمریکا-روسیه برای اطمینان از برقراری ثبات و امنیت در جهان مدرن تأکید کرد. رئیس جمهور منتخب آمریکا هم در بیانیه ای اعلام کرد: نامه بسیار مطلوبی از رئیس جمهور روسیه دریافت کردم. اظهارات پوتین بسیار صحیح است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار