مراسم تشييع پيكر «عليرضا امانی» برگزار شد

خانه والیبال صبح امروز، از ساعت 9:30 میزبان پیکر «علیرضا امانی» بود و خانواده بزرگ و اهالی این رشته ورزشی با حضور در خانه والیبال تهران، با پاسور سابق تیم ملی وداع كردند.

مراسم تشييع پيكر «عليرضا امانی» برگزار شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خانه والیبال تهران صبح امروز، از ساعت 9:30 صبح میزبان پیکر «علیرضا امانی» بود و خانواده بزرگ و اهالی این رشته ورزشی با حضور در خانه والیبال تهران، با پاسور سابق تیم ملی وداع كردند.

در این مراسم جمع زیادی از بازیكنان سابق و فعلی تیم ملی والیبال ایران حضور داشتند. همچنین محمدرضا داورزنی و محمود افشاردوست، رییس و دبیر فدراسیون والیبال در این مراسم حضور داشتند. محمد وكیلی ، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران به همراه ملی‌پوشان تیم نوجوانان هم در این مراسم حاضر شد.

علیرضا امانی پاسور تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران بود که در تیم های مهم باشگاهی مثل صنام، موتوژن، برق و پرسپولیس نیز سابقه بازی داشت.

ملی‌پوش اسبق والیبال ایران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (١٩٨٩ امارات) در تركیب ثابت تیم ملی والیبال ایران حضور داشت و موفق شد همراه با تیم ملی ایران به مقام چهارم مسابقات دست پیدا كند.

گفتنی است پیکر زنده یاد علیرضا امانی پس از مراسم وادع و تشییع در قطعه نام آوران بهشت زهرا تهران به خاک سپرده خواهد شد.

علیرضا امانی روز پنج شنبه بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وادع گفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نيما
۰۰:۱۵ ۰۶ دی ۱۳۹۵
روحش شاد
و به اميد اين كه مسئولين قبل از ازدست دادن اين نازنينها به فكرشون باشن
آخرین اخبار