تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

لایحه احداث تراس سبز بر بام طبقات همکف به تصویب رسید

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه احداث تراس سبز بر بام طبقات همکف با اصلاحاتی به تصویب رسید.

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره بررسی لایحه و طرح در سیصد و پانزدهمین جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران، اظهار داشت: در این جلسه لایحه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه احداث تراس سبز بر بام طبقات همکف در تمام ساختمانی که سطح اشغال طبقات همکف بیشتر از سایر طبقات در پهنه های S و N است، بررسی شد و در نهایت با یک سری اصلاح در عنوان به تصویب رسید.

وی افزود: این لایحه در دوره سوم شورا مصوب شده بود، به همین منظور قرار شد که شهرداری در قالب اصلاحیه برای شورا بیاورد.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لایحه برگزاری مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، گفت: برای تعیین بازرس قانونی عدل و بدل افرادی که معرفی شدند با نظر اعضا برای سال 95، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه انتخاب شدند.

تقی پور ادامه داد: در این جلسه لایحه معرفی دو نفر کارشناس متخصص به منظور عضویت در شورای سازمان پسماند بررسی شد که بر اساس اساسنامه سازمان کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نیز با نظر اعضا شورای شهر این دو نفر انتخاب شدند.

وی با اشاره به لایحه چگونگی نحوه تخصیص عوارض حاصله از اجرای مصوبه اصلاحیه لایحه اخذ عوارض حفظ و گسترش شهر تهران، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه نیز گزارشی در این خصوص ارائه کرد که با اصلاحاتی به تصویب رسید.

سخنگوی شواری اسلامی شهر تهران گفت: در این جلسه لایحه تبدیل خانه هنرمندان دو به خانه معمار به نام معمار استاد دورزاده نیز بررسی شد، اما با نظر اعضای شورا این لایحه به کمیسیون معماری و شهرسازی و فرهنگی و اجتماعی عودت داده شد تا آن ها به طور مشترک پیشنهادی جدیدی به شورا ارائه دهند.

تقی پور با اشاره به بررسی 8 مورد اعتراض مالکان به آرا کمیسیون بدوی باغات گفت: گزارش کمیسیون معماری و شهرسازی در خصوص این 8 ملک ارائه شد و اعضا به عنوان مرحله تجدید نظر این اعتراضات را بررسی و نظرات خود را ارائه کردند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار