دستگیری ۲۵ نفر اراذل و اوباش سابقه‌دار در اردبیل

با تلاش ماموران دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، قضایی و دادستانی ۲۵ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در استان اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری اردبیل اظهار داشت: با تلاش ماموران دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، قضایی و دادستانی اردبیل 25 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در اردبیل دستگیر و برای بررسی پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد قانونی و جدی با این افراد انجام شود.

وی یکی از اولویت های دادگستری و دادستانی استان اردبیل را برخورد شدید و کیفری با اراذل و اوباش سابقه‌دار برشمرد و بیان کرد:‌ در این زمینه نامه‌های مختلفی از طرف اهالی استان برای دستگیری اراذل و اوباش به دادگستری ارسال شده بود که در سریع‌ترین زمان ممکن با پیگیری ها و تلاش ماموران دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی این اراذل و اوباش دستگیر شدند تا امنیت کامل شهروندان اردبیلی فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه در زمینه پیشگیری از وقوع جرم اقدامات بسیار قابل توجهی انچام شده است، گفت: نیاز است این اقدامات و آموزش ها به طور مناسب تداوم یابد تا در کاهش آسیب های اجتماعی از جمله خشونت و اعتیاد گام های اساسی برداریم.

عتباتی از شناسایی پاتوق های اراذل و اوباش در استان اردبیل خبر داد و افزود: این اراذل که با مصرف مشروبات الکلی در برخی پاتوق ها گرد هم آمده و امنیت مردم را زیر سوال برده بودند شناسایی و اقدامات لازم در زمینه دستگیری این افراد انجام شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه دسترسی به الکل سفید در داروخانه‌ها بسیار راحت است و این امر سبب برخی مشکلات در منطقه می‌شود که نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و اساسی برای پیشگیری انجام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار کرد:‌ اراذل و اوباشی که هم اکنون در زندان به سر می‌برند تحت نظارت های ویژه قرار دارند چرا که این افراد تهدیدی اساسی برای منطقه بوده و دادگستری و دادستانی اردبیل شدیدترین محکومیت کیفری را برای اراذل و اوباش سابقه‌دار اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.