حجت الاسلام آل هاشم:

حماسه 9 دی و فتنه 88 آزمونی بزرگ برای نظام بود/9 دی توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: حضور حماسی و خودجوش مردم در راهپیمایی بزرگ 9 دی ماه 88 تمام توطئه های دشمنان و برنامه ریزی های چندین ساله آنان را نقش بر آب کرد.

حماسه 9 دی و فتنه 88 آزمونی بزرگ برای نظام بود/9 دی توطئه دشمنان را نقش بر آب کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امروز طی سخنانی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم وفنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش، ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه اظهار داشت: در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران روزهای مهم و بیاد ماندنی بسیاری وجود دارد که یکی از این روزها حماسه عظیم و مردمی 9 دی سال 88 است.
 
نماینده ولی فقیه در ارتش حماسه 9 دی، را یک حرکت مردمی خود جوش دانست و تصریح کرد: در حماسه 9 دی از یک سو پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب تقویت شد و از سوی دیگر نقش رهبری و ولایت در خنثی سازی توطئه دشمنان برای همگان مشخص گردید.
 
آل هاشم با بیان اینکه در حماسه 9 دی مردم با بصیرت ایران اسلامی با آرمان های امام راحل و  انقلاب تجدید عهد کردند، افزود: حضور حماسی و خودجوش مردم در راهپیمایی بزرگ 9 دی ماه 88 تمام توطئه های دشمنان و برنامه ریزی های چندین ساله آنان را نقش بر آب کرد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه تأکید کرد: فتنه 88 نتیجه طراحی و برنامه ریزی طولانی مدت و بسیار پیچیده سرویس های اطلاعاتی دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان بوده است.
 
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی و فتنه 88 آزمونی بزرگ برای نظام بود، تصریح کرد: از میان آسیب های دردناکی که در طول 30 سال گذشته متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده بود فتنه 88 از حیث ماهیت، بُعد شیوه، ابزارها، بازیگران و آثار و پیامدهایش منحصر به فرد بوده است که البته به جز عده ای معدود همگی سربلند از آن بیرون آمدند و نتیجه آن هم واکسینه شدن کشور در مقابله این گونه فتنه افکنی ها بود.
 
آل هاشم سپس به پیامدهای منفی و اقدامات فتنه گران در جریان حوادث 88 پرداخت و در این خصوص حجمه به باورها و ارزش های دینی، زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام، ساختار شکنی و القاء یأس و ناامیدی در ذهن مردم و جوانان نسبت به آینده کشور و صحت انتخابات را از جمله این اقدامات برشمرد که اثراتی همچون افزایش فشارها، تشدید تحریم ها، افزایش مطالبات دشمن در موضوع هسته ای، افزایش امید دشمن به براندازی نظام را برای کشور به همراه داشت.
 
وی در پایان به برکات حماسه 9 دی اشاره و در این خصوص اثبات نقش بی بدیل ولایت و رهبری در خنثی سازی توطئه دشمنان، تقویت پیوند ناگسستنی مردم با انقلاب، افشای چهره نفاق، آشکار شدن نقش بصیرت و ولایت مداری مردم در مقابل توطئه دشمنان و تمسک به ایمان و اعتقادات دینی را از جمله این برکات دانست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ال هاشم ، 9 دی ، حماسه 9 دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار