هفته نوزدهم لیگ جزیره

چلسی 4 - استوک سیتی 2/سیزدهمین پیروزی پیاپی شاگردان کونته

چلسی با انجام یک بازی برتر موفق شد سیزدهم برد پیاپی خود در لیگ برتر را ثبت کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه رقابتهای هفته نوزدهم لیگ جزیره تیم فوتبال چلسی صدرنشین در استمفوربریج لندن میزبان استوک سیتی که موفق شد روند پیروزی های پیاپی اش را ادامه دهد و با ثبت سیزدهمین پیروزی متوالی اش در لیگ با نتیجه چهار بر دو استوک را شکست دهد.

 دقیقه 34 کرنر ارسالی فابرگاس از سمت چپ با ضربه سر محکم مدافع میانی چلسی تبدیل به گل اول بازی شد.

 دقیقه 46 گل تساوی را استوک زد.ارسال ضربه آزاد با اثر گذاری کراوچ مقابل دروازه به ایندی رسید و ضربه آرام مدافع هلندی دروازه کورتوا را گشود.

 دقیقه 57 ویلیان چلسی را دوباره پیش انداخت موزس پس از سرتوپی زیبا توپ را برای هازارد فرستاد و هافبک بلژیکی توپ را برای ویلیان مهیا کرد و ضربه هافبک برزیلی گلی زیبا را رقم زد.

 دقیقه 64  پس از یک شلوغی پشت محوطه جریمه چلسی توپ در کناره ها به مامه دیوف رسید و ارسال زمینی او به مقابل دروازه با ضربه محکم کراوچ از درون شش قدم تبدیل به گل مساوی شد.

 دقیقه 65 پاس فابرگاس در بهم ریختگی مدافعین استوک در موقعیتی خوب به ویلیان رسید و ضربه محکم او از مقابل دروازه به سقف دروازه استوک چسبید.

 دقیقه 85 آبی پوشان تیر خلاص را زدند. مهاجم تنومند چلسی پس از دریافت توپ درون محوطه با استفاده از بدنش ایندی را پشت سر گذاشت و با ضربه ای زیبا گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

چلسی صدرنشین با این برد 49 امتیازی شد و به رقیبان اجازه نزدیک شدن در جدول رده بندی را نداد. استوک سیتی اما در امتیاز 21 باقی ماند و در رده پانزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار