اسلامیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

استقبال بیش از 70 هزار نفر بازنشستگان کشوری از سهام بیمه ملت

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: از ابتدای دی ماه سال 95، بیش از 70 هزار نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی، برای خرید سهام بیمه ملت اقدام کرده اند.

استقبال بیش از 70 هزار نفر بازنشستگان کشوری از سهام بیمه ملتمحمود اسلامیان رئیس صندوق بازنشستگی کشوری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با میزان استقبال بازنشستگان برای خرید سهام بیمه ملت اظهار داشت: از اول دی ماه 95 تا روز گذشته (شنبه)، بیش از 70 هزار نفر از بازنشستگان کشوری با مراجعه به سایت صندوق و دفاتر پیشخوان دولت، برای واگذاری سهام بیمه ملت ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: سهام بیمه ملت در قالب وام قرض الحسنه با بازپرداخت 36 ماهه برای 100 هزار بازنشسته کشوری در نظر گرفته شده و ماهانه 20 هزار تومان از حقوق بازنشسته متقاضی این نوع سهام کسر می شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی تأکید کرد: با توجه به استقبال بازنشستگان کشوری از واگذاری سهام بیمه ملت و مهلت ثبت نام که تا روز چهارشنبه 15 دی ماه ادامه دارد، لازم است تا بازنشستگان متقاضی ثبت نام خود را به آخرین روز موکول نکنند و از هم اکنون برای خرید سهام بیمه ملت اقدام کنند.

اسلامیان یادآور شد: بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان سراسر کشور یا از طریق سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانیcspf.ir اقدام به ثبت نام برای خرید سهام بیمه ملت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار