ساخت میز بیلیارد با چوب کبریت+تصاویر

در این گزارش مردی را ببینید که میز بیلیاردش را با چوب‌کبریت ساخته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، میز بیلیاردی را که می‌بینید به طور کامل از چوب‌کبریت ساخته شده است و ساختن آن برای صاحبش بیشتر از یک دهه طول کشیده است.

میز بیلیارد چوب کبریتی +تصاویر

میز بیلیارد چوب کبریتی +تصاویر

دنک ماتیکا این کار را در خانه خودش در موراویای جمهوری چک با عشق و علاقه در شب‌ها که از کار به خانه بازمی‌گشت و آخر هفته‌ها که تعطیل بود، انجام می‌داد و برای ساختن این میز بیلیارد به اندازه واقعی، از یک میلیون و 850 هزار چوب کبریت استفاده کرده است.

میز بیلیارد چوب کبریتی +تصاویر

دنک که بیش از 10 سال روی این پروژه وقت گذاشته است، بدنه میز را با چوب کبریت‌های بزرگ و دور میز را با استفاده از چوب کبریت‌های کوچکتر ساخته است و تنها وسیله‌ای که غیر از چوب کبریت برای ساخت میز بیلیاردش استفاده کرده، چسب چوب است.

میز بیلیارد چوب کبریتی +تصاویر

میز بیلیارد چوب کبریتی +تصاویر

ماتیکا تخمین زده است که این پروژه  سرگرم‌کننده او برایش در طول این سال‌ها حدود 3 هزار و 150 یورو خرج داشته است و قصد دارد که با این خرجی که برای آن کرده است، میز را در خانه خود نگه‌داری کند.

گفتنی است، میز چوب کبریتی به طور کامل دارای اندازه‌های یک میز استاندارد بیلیارد در سایز 2.1 متر در 105 سانتیمتر است و می‌توان از آن در رقابت‌های بیلیارد استفاده کرد.

میز بیلیارد چوب کبریتی +تصاویر

میز بیلیارد چوب کبریتی +تصاویر

دنک ماتیکا این سرگرمی را برای خودش در حدود 11 سال پیش از روی کسل شدن در مدت زمانی که خانه بود، درست کرده است و از ساختن مکعب‌ها و چیزهای کوچک شروع کرده است و بعد از اینکه با دوستانش در یک مهمانی جمع شده بودند، به فکر این افتاد که این میز را درست کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود امراللهی بیوکی
۰۲:۱۱ ۱۹ دی ۱۳۹۵
باسلام.چندطرح ساده وموثر برای بهتر شدن هوای شهری دارم که نتوانستم به اداره محیط زیست برسانم. تونل های شهری دارای سیستم جت فن هستند اما گویا فیلتراسیون ندارند که با عبور هوا ازآن موادآلاینده جدا شود. ایستگاه های آتش نشانی حاشیه تهران مجهز به برجک های دیده بانی شوند که با دیدن کوچکترین ستون دود پیگیری نموده درجهت پیگیری ازاقدامات آلوده کننده که دراثر بی توجهی ،بی فرهنگی،سودجویانه ویاخودسرانه صورت میگیرد. ایحادسیستم جمع آوری برگهای پائیزی ازکوچه باغها وباغها،مزارع که عرفی سوزانده میشود ( مناطق غرب وجنوب غربی تا شعاع موثریکصدکیلومتر بخصوص از رادیال230درجه تا320درجه) همچنین کریدور های غربی ورودی ترافیک به تهران که بصورت شبانه روزی ازشهرکها وشهرستانهای شمال وغرب کشور درتردد دائم هستند که برای فیلتراسیون طرح ویژه درنظر دارم که شرح آن مجال نیست. 09123498418متخصص کنترل ترافیک هوائی از وزارت دفاع .کد ملی0047429240
آخرین اخبار