هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس 1 - سایپا صفر/تثبیت صدرنشینی سرخپوشان پایتخت در جام خلیج فارس+فیلم

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.


پرسپولیس 0 - سایپا 0+پخش زنده

حواشی اختصاصی این دیدار را در لینک زیر مشاهده کنید:


پرسپولیس:
 
علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سید جلال حسینی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمد زاده، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ 
 

سایپا:
 
حامد لک، عزت پورقاز، سیامک کوروشی، روزبه شاه علی دوست، امید خالدی، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضایی، ایوب کلانتری، علی زینالی، علی قلی‌زاده، لوریوال جونیور
سرمربی: حسین فرکی
 
 
دقایق حساس:
 

دقیقه 4: روی توپ گیری مهاجم سایپا از فرشاد احمدزاده موقعیت خوبی نصیب این تیم در شش قدم شد که ضربه نهایی راهی به چارچوب نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 21: ارسال دیدنی محسن ربیع خواه با ضربه سر ناقص مهدی طارمی راهی به دروازه نیافت و این در حالی بود که احمدزاده پشت سر این بازیکن در موقعیت بهتری قرار داشت و بابت اینکه اجازه ضربه زدن به او توسط طارمی داده نشد ناراضی بود.

دقیقه 28: مهدی طارمی فرصت ایده الی در محوطه جریمه داشت که ضربه بی دقت این بازیکن راهی به دروازه نیافت و با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 30: مهدی طارمی در موقعیت مناسب در محوطه جریمه به دنبال عبور از حامد لک بود که متوقف شد. در حالی که پرسپولیسی ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند زاهدی فر به بازی را متوقف کرد و به طارمی بابت شبیه سازی تذکر داد.

دقیقه 42: بار دیگر ارسال از ماهینی و اینبار علی علیپور بود که بعد از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود ضربه اش را با بیشترین اختلاف ممکن به بیرون زد.

دقیقه 54: حرکت دو نفره علی علیپور و طارمی در ادامه با پاس در عمق شماره 70 همراه شد که ضربه طارمی با برخورد به مدافع سایپا راهی کرنر شد.

دقیقه 55: اشتباه محمد انصاری در دفع توپ با کورس خلعتبری و احمدزاده همراه شد که در ادامه مدافع چپ جدید پرسپولیس این مهاجم را متوقف کرد که داور با کارت قرمز او را از زمین اخراج کرد.

دقیقه 57: حامد شیری از روی ضربه ایستگاهی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که شوت دیدنی این هافبک را بیرانوند به کرنر فرستاد.

دقیقه 60: با توجه به اخراج فرشاد احمدزاده پرسپولیس سومین تغییر خود در جناح چپ را بعد از تعویض صادق محرمی انجام داد و حسین ماهینی در این پست به بازی پرداخت.

دقیقه 66: خطای کامیابی نیا پشت محوطه جریمه یک کارت زرد برای این بازیکن همراه داشت که این ضربه را ایوب کلانتری نواخت و که با واکنش عجیب بیرانوند توپ مهار و در ادامه یک کرنر برای سایپا شکل گرفت.

دقیقه 73: ارسال بلند محسن مسلمان برای طارمی پیش از اینکه این مهاجم را با لک تک به تک کند توسط دروازه بان سایپا مهار شد.

دقیقه 75: محسن مسلمان از پشت محوطه جریمه شانس خود را با شوتی محکم امتحان کرد که توپش با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس پایان یافت.

شرح گل:
 
پرسپولیس 1 سایپا 0: ( دقیقه 48، مهدی طارمی): ارسال دیدنی محسن مسلمان اینبار با ضربه پای راست طارمی از شش قدم راهی دروازه شد تا گل اول به نام پرسپولیس شود.

حاجیلو:داور بازی پرسپولیس و سایپا تجربه و اقتدار نداشت


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار