محصص:فیفا باید در مورد 48 تیمی شدن جام جهانی تجدید نظر کند

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: به نظر من افزایش تیم های صعود کننده به جام جهانی تصمیمی کارشناسی شده و دقیق نبود و فیفا باید در تصمیم خود تجدید نظر کند.

محصص:فیفا باید در تصمیم خود تجدید نظر کند/جپاروف می تواند ناجی استقلال شودمرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص رای اخیر فیفا مبنی بر چهل و هشت تیمی شدن جام جهانی 2026 اظهار کرد:این تصمیم فیفا می تواند برای تیم های متوسط قاره های مختلف مفید واقع شود زیرا آنان شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی خواهند داشت.

وی افزود: البته به نظر من افزایش تیم های صعود کننده به جام جهانی تصمیمی کارشناسی شده و دقیق نبود و فیفا باید در تصمیم خود تجدید نظر کند.اگر جام جهانی با چهل و هشت تیم برگزار شود خود به خود کیفیت رقابت ها تحت تاثیر قرار می گیرد و فیفا نباید در این مورد عجولانه تصمیم گیری کند.

محصص همچنین درباره عملکرد 2 تیم استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی عنوان کرد:خوشبختانه پرسپولیس با به خدمت گرفتن سامان نریمان جهان و سروش رفیعی تیم خود را برای حضوری قدرتمندتر در نیم فصل دوم تقویت کرده است اما استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند و تمام مهره هایی که در لیست ورودی این تیم بودند به تیم های دیگر پیوستند.

وی ادامه داد:از وضعیت مالی باشگاه استقلال اطلاع دقیقی ندارم و نمی دانم به چه دلیل مدیران این تیم نتوانسته اند بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنند،در هر صورت امیدوارم استقلال در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کند.

محصص در پایان با اشاره به احتمال پیوستن سرور جپاروف کاپیتان تیم ملی ازبکستان به تیم استقلال گفت:جپاروف یکی از بهترین و با تجربه ترین بازیکن آسیا است و اگر آماده باشد در مقطع حساس کنونی می تواند ناجی استقلال شود،البته حضور جپاروف فقط نباید محدود به نیم فصل دوم باشد و مدیران باشگاه استقلال تهران باید قراردادی بلند مدت با او امضاء کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ دی ۱۳۹۵
همین کارها رو میکنین که هواداران شهرستانی از فوتبال سرخابی زده میشوند دیگه!


برو بابا! تو دیگه کی هستی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۲ دی ۱۳۹۵
تو مگه نماینده استقلال پرسپولیسی؟پس تراکتور فولاد سپاهان ذوب اهن و ... چی
متاسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ دی ۱۳۹۵
رئیس کمیته فوتبال کشور در مورد تیم های خودش نظر بده،
آخرین اخبار