سامانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملیات آواربرداری با دقت در حال انجام است/ جلسه بررسی ابعاد حادثه پلاسکو فردا در وزارت كشور تشكيل می‌شود

سخنگوي وزارت كشور گفت: فردا جلسه اي با حضور عوامل ذيربط شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، سازمان نظام مهندسی، استانداری تهران، وزارت راه و شهرسازی، مسئولان وزارت کشور و سایر عوامل ذی‌مدخل برگزار خواهد شد.

اقدامات فنی و عملیاتی در جهت دستیابی به مفقودین حادثه پلاسکو توسط عوامل امدادی بدون وقفه ادامه داردسید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان ضمن ابراز تأسف و تاثر از حادثه پیش آمده در ساختمان پلاسکو اظهارداشت: از صمیم قلب، خود را در اندوه خانواده های عزیز آتش نشان های شریفی که امروز تمام هستی خود را در جهت صیانت از جان و مال هم وطنانمان ایثار کردند شریک می‌دانم.

 وی ضمن ابراز همدردی با مصدومان حادثه و همچنين عزیزانی که اسباب رزق و معیشت خود را دراین واقعه از دست داده اند، تاکید کرد تمامی دستگاه‌های متولی امداد و نجات از دقایق اولیه سانحه در محل حضور داشته و اقدامات مناسبي را تاکنون به عمل آورده اند. 

سخنگوي وزارت كشور اولویت اصلی را در حال حاضر کسب اطلاع از وضعیت افرادی که در زیر آوار محبوس شده اند و نجات جان آنها دانست و تاكيد کرد: عملیات آواربرداری با دقت در حال انجام است و اقدامات فنی و عملیاتی در جهت دستیابی به این عزیزان توسط عوامل امدادی بدون وقفه ادامه دارد.

وي تصریح کرد: در اجرای دستور ریاست جمهوری و حكم وزیر کشور، به موازات عملیات امداد رسانی، در حوزه ستادی نیز توسط سازمان شهرداری های کشور بررسی ابعاد حادثه آغاز گردیده و فردا جلسه اي با حضور عوامل ذيربط شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، سازمان نظام مهندسی، استانداری تهران، وزارت راه و شهرسازی، مسئولان وزارت کشور و سایر عوامل ذی‌مدخل برگزار خواهد شد.

ساماني تأکید کرد: تا مشخص شدن وضعیت افراد محبوس در زیر آوار و انجام اقدامات لازم، مسئولان ارشد سازمان مدیریت بحران، ضمن استقرار كامل در محل، تمامی اقدامات را تحت نظر داشته و نتايج به صورت مستمر به وزير محترم كشور و متعاقباً رياست جمهوري گزارش مي شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار