افزایش ۳۰ برابری تولید مواد ضدعفونی کننده یک شرکت در تبریز

مدیرعامل یک شرکت بهداشتی در شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز از افزایش ۳۰ برابری تولیدات خود در زمینه مواد ضدعفونی کننده در راستای تامین نیاز جامعه و مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

افزایش ۳۰ برابری تولید مواد ضدعفونی کننده یک شرکت در تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حبیب کیومرثی  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی افزود: در حالی که شرکت ما تا چند روز قبل ماهانه پنج تن انواع مواد ضدعفونی کننده تولید و به بازار ارایه می‌کرد، اکنون در راستای تامین نیاز‌های بازار و کمک به ارتقای سطح آرامش روانی جامعه و رفع نیاز مردم به مواد بهداشتی، روزانه پنج تن تولید داریم.

او افزود: برای کمک به تامین نیاز مردم به مواد ضدعفونی کننده به عنوان نیاز ضروری مقطع فعلی، تعداد شاغلان شرکت را از ۲۵ به ۴۰ نفر افزایش داده ایم، ضمن اینکه تعداد نوبت‌های کاری را نیز از یک به سه نوبت در شبانه روز رسانده ایم

اوادامه داد: پیش از این پر کردن ظروف حاوی مواد ضدعفونی کننده تولید شرکت ما فقط به شکل ماشینی انجام می‌شد، اما در روز‌های اخیر پر کردن ظروف به صورت دستی نیز انجام می‌شود تا بخشی از نیاز مردم را تهیه و برطرف کنیم.

مدیرعامل این شرکت تولید کننده مواد بهداشتی تشریح کرد: بتادین، ژل ضدعفونی کننده دست و محلول ضدعفونی کننده سطوح و تجهیزات بیمارستانی از جمله محصولات شرکت ماست؛ از ساعت ۱۳۹۴ مجوز تولید مواد ضدعفونی کننده و از سال ۱۳۹۶ نیز مجوز تولید بتادین را اخذ کرده ایم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مواد ضدعفونی کننده الکل پایه نیز تولید می‌کنید یا نه، اظهار کرد:، چون دریافت الکل برای تولید، بروکراسی اداری طولانی دارد که با شرایط اضطراری فعلی سازگار نیست، فعلا" در این زمینه اقدامی نکرده ایم.

او ادامه داد: ویژگی اصلی شرکت ما این است که مواد اولیه و حتی ظروف بسته بندی محصول را نیز خودمان تولید می‌کنیم.

کیومرثی گفت: محصولات تولیدی شرکت ما علاوه بر آذربایجان شرقی در استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان و همدان نیز عرضه می‌شود.

برخی از شهر‌های کشورمان از چند روزز قبل درگیری کرونا ویروس هستند که یکی از راه‌های مقابله با آن استفاده از مواد ضدعفونی کننده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی خانمرادی
۱۶:۲۹ ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
با عرض سلام.بنده مسئول خرید نیروگاه هریس هستم نیاز به خرید مایع ضدعفونی کننده دارم . لذا خواهشمندم آدرس و یا شماره تلفن کارخانه مورد گزارش را برای بنده ارسال فرمایید با تشکر.