حواشی ششمین روز جشنواره فیلم فجر؛

از گرامیداشت هنرمند فقید سینما و تلویزیون تا هیجان وصف‌ناپذیر تماشاگران یک فیلم تاریخی

ششمین روز از جشنواره فیلم فجر، روز را با اکران مستند «از صفر تا سکو» آغاز کرد.

از گرامیداشت هنرمند فقید سینما و تلویزیون تا هیجان وصف‌ناپذیر تماشاگران یک فیلم تاریخی
به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ششمین روز از جشنواره فیلم فجر روز را با اکران مستند «از صفر تا سکو» آغاز کرد و پس آن با استقبالی بی‌سابقه از اهالی رسانه و هنرمندان روبرو شد.

این استقبال برای فیلم «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسم خانی بود که صفی بسیار طولانی برای تماشای این فیلم درست شده بود، پیش از اکران این اثر سینمایی نیز، بهروز غریب پور، مدیر کاخ جشنواره فجر به روی سن آمد و یاد حسن جوهرچی را گرامی داشت. در ادامه هم نشست خبری «خوب، بد، جلف» برگزار شد.

پس از «خوب، بد، جلف»، نوبت به اکران فیلم «آذر» رسید که به میزان فیلم قبل از آن استقبال نشد، اما فیلمی که شلوغ‌ترین سانس جشنواره را به خود اختصاص داد، «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمد حسین مهدویان بود. ابراهیم حاتمی‌کیا هم برای تماشای آن در صف ایستاد و وزیر بهداشت و وزیر دادگستری در برج میلاد هم به تماشای فیلم ماجرای نیمروز نشستند.

این فیلم تنها فیلمی در جشنواره بود که زمان اکرانش کسی از سالن خارج نشد و همه تا انتها تماشای فیلم را دنبال کردند و در پایان فیلم، چند دقیقه برای آن دست زدند.

سانس آخر ششمین روز جشنواره، به فیلم «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزانی اختصاص داشت که عوامل به روی فرش قرمز رفتند و بعد فیلم اکران شد. فیلمی که تماشاگران زیادی را در اواسط فیلم بیرون راند.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار