درویش مطرح کرد؛

میدان ولیعصر(عج) با 7 طبقه به زودی افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: میدان ولیعصر(عج) با 7 طبقه و 45 هزار متر پلازا به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

میدان ولیعصر با 7 طبقه به زودی افتتاح می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هابیل درویش مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه امروز(شنبه) در مراسم بهره‌برداری از ایستگاه هروی خط 3 متروی تهران با بیان اینکه امروزه بیش از 30 هزار نفر در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: امروز 3 هزار نیرو در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند تا بتوانند در پایان این دوره مدیریت شهری خطوط مترو را تکمیل و به مردم تحویل دهند.

وی افزود: ساخت 100 کیلومتر مترو به این راحتی‌ها نیست و ساخت مترو متعلق به کشور‌هایی است که صاحب تکنولوژی هستند.

مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه قیمت ساخت مترو در ایران نسبت به دیگر کشورهای دنیا با کمترین قیمت انجام می‌شود تصریح کرد: هم اکنون 7 الی 10 برابر کشورهای غربی مترو در تهران ساخته می‌شود.

درویش با تأکید بر اینکه با شرایط اقتصادی سخت ماهی 200 میلیارد تومان برای ساخت مترو هزینه می‌کنیم، گفت: این پول را به سختی تأمین می‌کنیم اما با همه مشکلات سرعت ساخت به خوبی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: بدون شک با این شرایط سخت هر کسی که بیشتر کار می‌کند تاوان بیشتری می‌دهد، چراکه ما به رویه ایثار و شهادت ایمان داریم و در کاری که این اعتقاد و رشادت نباشد، هیچ توجیحی برای کار کردن وجود ندارد.

مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه با بیان اینکه کارکنان مترو هیچ گونه منفعت اجتماعی برای زحمات خود نمی‌بینند، یادآور شد: تمام خطوطی که در طی این چند سال ساخته شده برابر 20 سال فعالیت است و این برای ما جای خوشحالی دارد که امروز صد و هفتمین ایستگاه را به بهره‌برداری رساندیم.

درویش با تأکید بر اینکه برای ساخت ایستگاه هروی 130 میلیارد بر اساس فهرست‌بها هزینه انجام شده است، گفت: تلاش داریم تا آخرین ایستگاه‌ها را تا پایان امسال به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در روزهای آینده میدان بزرگ شهر تهران در میدان ولیعصر(عج) به بهره‌برداری می‌رسد، تأکید کرد: این میدان با 7 طبقه و 45 هزار متر ساختمان افتتاح می‌شود که زیبایی آن در شأن ملت ایران است.

مدیر عامل شرکت متروی تهران و حومه با اشاره به بسته شدن پرونده خط 3 مترو تهران تا پایان امسال افزود: خط 6، 7 و فرودگاه امام(ره) با قوت و شدت در حال احداث است، چراکه تلاش داریم تا ماه آینده آن را به بهره‌برداری برسانیم.

درویش با بیان اینکه به دنبال آن هستیم که هر شهروند ایرانی که از مترو خارج می‌شود بلافاصله با اتوبوس، مینی‌بوس و ون دسترسی داشته باشد، گفت: امیدواریم این امر هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

انتهای پیام /

برچسب ها: شهری ، افتتاح ، مترو ، ولیعصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار