سرلشکر باقری:

22 بهمن روز وحدت مردم ایران است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده‌ بصیرت بالای مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی است و این روز، روز وحدت مردم می‌باشد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر و در آستانه فرا رسیدن 19 بهمن ماه، روز نیروی هوایی پیامی صادر کرد.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده بصیرت بالای مردم انقلابی ایران اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر و در آستانه فرا رسیدن 19 بهمن ماه، روز نیروی هوایی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم                                                                
 
سلام ای نگهبانان آسمان، سلام بر شما که در اوج زیسته‌اید و بر الطاف نامتناهی نگریسته‌اید، نام شهیدان پر آوازه‌ای همچون شهید عباس بابایی، شهید ستاری، شهید جواد فکوری، شهید عباس دوران و شهید مصطفی اردستانی و دیگر شهدای آن نیرو در کارنامه درخشان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد، پروازتان در بیکران آبی آسمان با سرود حماسه آمیخته است، نامتان بلند و پر افتخار باد.
                                                                   
در روز نوزدهم بهمن سال 1357، نظامیان متعهد نیروی هوایی با حضور در اقامتگاه رهبر بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مدرسه رفاه و بیعت با آن حضرت، سندی از افتخار، حماسه، رشادت و ایمان را در برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسانیدند. نقش ارزنده همبستگی با شکوه ارتش، به ویژه نیروی هوایی در اضمحلال و شکست رژیم ستم شاهی، نشان دهنده شعور ایمانی و انقلابی این عزیزان فداکار و عشق ورزیدن به آرمان‌های مقدس و آزادی خواهانه ملت در این سرزمین بود که موجب شد تا علیرغم فشارها و اختناق شدید آن روز، گام در میدان مبارزه با ظلم و جور نظام پهلوی گذاشته و یک صدا با ملت دلاور در 19 بهمن 1357، حماسه پر شکوه این بیعت را در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمایند.
                 
اینجانب فرارسیدن روز نیروی هوایی را به شما برادران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم، امیدوارم روز به روز بر اقتدار و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.
 
سرلشکر باقری در بخش دیگری از پیام خود، خاطرنشان کرد: حضور مردم انقلابی و با ایمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دهنده‌ی بصیرت بالای مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی است. 22 بهمن روز وحدت مردم می‌باشد. وحدتی که امام آن را وحدت کلمه نامید و با حضور مردم در صحنه انقلاب به نمایش درآمد، 22 بهمن یادآور حماسه مشت‌ها و فریادهای تاریخ ساز ملت است. روز انفجار نور، روز مطلع الفجر و آغاز بهار آزادی، بهاری که در آن جای شهدای انقلاب خالی بود، بهار سراسر افتخار و رشادت.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان از مردم شریف و خانواده نیروهای مسلح دعوت نمود تا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، یاد شهدای انقلاب را گرامی بدارند و به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، قدرت، اقتدار و بصیرت ملی را نشان دهند تا دشمنان حتی لحظه‌ای به فکر تجاوز به میهن اسلامی نباشند.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار