پایان راف کات فیلم ترسناک «آینه شیطان»

راف کات فیلم ترسناک «آینه شیطان» به کارگردانی و تهیه کنندگی فرید ولی‌زاده به پایان رسید.

پایان راف کات فیلم ترسناک «آینه شیطان»به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حال حاضر فیلم ترسناک «آینه شیطان» به کارگردانی فرید ولی زاده در مراحل فنی و پس تولید، راف کات را پشت سر گذاشته و بزودی وارد مرحله صداگذاری و ویژوال افکت خواهد شد .

فرید ولی زاده در این زمینه گفت: بخاطر شرایط حساس این فیلم در ژانر وحشت، مراحل فنی آن طولانی خواهد شد تا شرایط لازم را برای اکران در گروه هنر و تجربه بدست آورد. امیدوارم با تیم فنی خوبی که در این زمینه همکاری می‌کنند، بتوانیم برای اولین بار فیلم قابل دفاع، در ژانری به سختی وحشت در اختبار مخاطب قرار دهیم .
 
 ولی زاده در ادامه عنوان کرد : از تمام فیلم‌های ژانر وحشت که تا به امروز در کشورمان ساخته شده است حتی نسبت به فیلم های خارجی دو فیلم تا به امروز  توانسته تاثیر عجیبی در من ایجاد کند. فیلم «شب بیست و نهم» که با توجه به امکانات و موضوع زمان خود و نوع آهنگسازی قابل تقدیر است و فیلم «ماهی و گربه» معجزه تکنیکی روایتی شهرام مکری کارگردان خلاق کشورمان.بنابراین می‌توان در این ژانر هم که کم مخاطب نیست وحتی مخاطب خاص بسیار دارد  فیلم ساخت تا توانایی اجرایی با حداقل امکانات را برخ کشیده و فاصله ای بین این حجم فیلم اجتماعی و طنز  ایجاد کرد.

مراحل فیلم «آینه شیطان» هم‌اکنون در موسسه فوژان فیلم در حال پیگیری است و مراحل پیش تولید فیلم «تا ده بشمار» نیز  به اتخاب بازیگر رسیده و گروه سازنده این فیلم نیز اکثر از پروژه «آینه شیطان» به این فیلم اضافه شده و در حال رایزنی برای انتخاب بازیگران این فیلم هستند.

شایان ذکر است؛ بجز شخصیت اصلی مرد فیلم «تا ده بشمار» که از بین بازیگران سرشناس و میانسال سینما انتخاب شده است، سایر بازیگران اصلی این فیلم نیز از بین چهره‌های جوان  انتخاب می شوند.

کیانوش اسلامی و فرید ولی‌زاده، نگارش فیلمنامه «آینه شیطان» رابه‌طور مشترک برعهده دارند.

قصه «آینه شیطان» راجع به زوج‌های جوانی است که با وسوسه شیطان در آینه اعمال گرفتار می شوند.

سحر واثقی، مرتضی ضرابی، غزاله نظر، زهرا سادات رضوی، محسن صادقی‌نسب، گلناز عباسی علیرضا شکیبا، علی یعقوبی و فرید ولی زاده ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

«آینه شیطان» چهارمین فیلم بلند این بازیگر در مقام کارگردانی و نویسندگی است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۶:۳۹ ۲۳ بهمن ۱۳۹۵
سلام و بسیار عالی مطمئنا از فیلم های جشنواره امسال بهتره
آخرین اخبار