پویش کاربران فضای مجازی برای خوزستان: شما برق دارید؟ خوشبحالتون ما نداریم!

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار پست های خود نسبت به وضعیت این روزهای خوزستان واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دنبال بارش های مکرر اخیر در خوزستان حالا علاوه بر دغدغه همیشگی مردمان صبور این استان، قطعی برق در چندین شهر آن توجه همگان را به خود جلب کرده است. این استان چند روزی است در خاموشی به سر می برد و مسئولین کشوری هم واکنش هایی را نشان دادند. حالا خوزستان به کلید واژه ای مشترک در میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده و این بار کاربران دست به کار شدند تا بلکه خوزستان هر چه سریعتر بحران خاموشی را سپری کند.

کاربران توئیتر و اینستاگرام با هشتگ "خوزستان" دل نوشته ها و صحبت های انتقادی خود نسبت به عملکرد مسئولین را به اشتراک گذاشتن تا بلکه گوش شنوایی برای حرف های در گلو مانده پیدا کنند.


کاربر دیگری در پست خود نوشت: حیف که فریاد مردم خوزستان از زیر «خروارها خاک» به گوش مسئولان دولت نمی‌رسد.




کاربر دیگری در پست خود نوشت: خوزستان یعنی سومدیریت. چرا فقط چند تا شهر توی کشور دیده میشن؟؟ چرا فقط مردم اون شهر مهمن؟؟؟ اونا خیلی مردم ترن بقیه نه؟؟؟


کاربر دیگری در پست خود نوشت: اهواز خاموش است...برای دومین بار/برای سومین بار/برای چندمین بار...حق مردمی که همه به خونگرمی و اصالت ومهمان نوازی ازآنان یاد میکنند،این است؟؟؟



کاربری هم طرحی از خوزستان را ثبت کرد و آن را به اشتراک گذاشت.


کاربری هم تصویری را منتشر کرد و نوشت: تصویر نامه مجمع نمایندگان خوزستان و چند نماینده دیگر به رییس جمهور و درخواست عذر خواهی دولت ازمردم خوزستان و لزوم تشکیل جلسه فوری اضطراری هیأت دولت دراین استان.


کاربری دیگر در پست خود نوشت: اهواز جان ماست/اهواز آب ندارد/هوای اهواز خاک دارد/اهواز برق ندارد/اهواز چاه نفت دارد/اهواز جزوی از ایرانست،/حتی اگر نفت نداشت.


کاربر دیگری در پست خود نوشت: تشکر و قدردانی از تمام مسئولین استانی که باعث شدند امروز بعد از گذشت سی سال از پایان جنگ ، بتونیم سختیای اون دوران رو تجربه کنیم . امروز مردم استان خوزستان ، زندگی جدیدی رو تجربه کردند. زندگی بدون کمترین امکانات رفاهی زندگی بدون آب، برق، تلفن و اینترنت .


کاربری در پست خود نوشت: این خاک که شبانگاه،جاودانگی عشق را . به صلیب می کشد. و صبحگاه آفتاب را،به تاراج می‌برد، تشنه خونت بود، چون رازی سر به مهر. و نامت هنوز، کابوس نیمه شب گرگهاست.


کاربر دیگری در پست خود نوشت: شما برق دارید؟ خوشبحالتون ما نداریم! اینجاکربلای ایران خوزستان سرافراز است.







انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۵
پس مسئولا چه کار میکنند
واقعا که خجالت آوره