بجنورد؛

فعالیت 4 درمانگاه تخصصی در بیمارستان های خراسان شمالی

4 درمانگاه تخصصی در بیمارستان های استان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت : این 4 درمانگاه شامل درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام علی (ع) و امام رضا (ع) بجنورد ، درمانگاه تخصصی در بیمارستان پورسینای آشخانه و درمانگاه تخصصی در بیمارستان شهدای فاروج است.

علی حق بین افزود : 37 پزشک متخصص و فوق تخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) و32 پزشک متخصص و فوق تخصص در بیمارستان امام علی (ع)بجنورد فعالیت دارند .

وی گفت : 12 پزشک متخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان پورسینای آشخانه ،11 پزشک متخصص در درمانگاه تخصصی بیمارستان شهدای فاروج و 2 پزشک متخصص نیز در مرکز درمان بستر شهرستان راز و جرگلان فعال هستند.

حق بین خاطر نشان کرد : این درمانگاه های تخصصی بعد از اجرای طرح تحول سلامت به منظور دسترسی مردم به خدمات جامع پزشکی ، تجهیز و فعال تر شده و تخصص ها در این مراکز افزایش یافته است .

وی با اشاره به فعالیت یک کلینیک ویژه با همکاری جمعیت هلال احمر استان واقع در ساختمان مرکزی این سازمان ، تصریح کرد : 42 پزشک متخصص و فوق تخصص نیز در کلینیک ویژه امام رضا (ع) شهرستان بجنورد فعالیت دارند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.