هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

فعالیت بیش از 100 گروه برای شستشوی تجهیزات برق خوزستان/ نصب ژنراتورهای خانگی برای جلوگیری از قطع برق

معاون استاندار خوزستان گفت: بیش از 100 گروه از کل کشور برای کمک به شرکت توزیع نیرو برق استان آمده تا کارهای شست‌وشوی تجهیزات را انجام دهند.

"فرامند هاشمی‌زاده" معاون استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت آب و برق‌ شهرهای استان خوزستان با بیان اینکه تا این ساعت هیچ مشکلی وجود نداشته است، اظهارداشت: برق در همه مناطق استان خوزستان وصل است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون استاندار خوزستان تاکید کرد: اگر در مناطقی به صورت محدود قطع برق وجود دارد به خاطر شست‌وشوی تجهیزات نیروگاه‌ها است و این موضوع بر اساس برنامه‌ بوده و مشکل خاصی در زمینه جریان برق وجود ندارد.

هاشمی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا اهواز، اندیمشک و ایذه برق دارند، تصریح کرد: بله، همه این شهرها برق دارند و ظرف یک ساعت اخیر چیزی درباره قطع برق در این مناطق گزارش نشده است.

وی گفت: با بسیج امکانات کشور به دنبال آن هستیم تا مشکل قطع برق را حل کنیم. بیش از 100 گروه از سطح کشور برای کمک به شرکت توزیع نیرو برق استان خوزستان آمده تا کارهای شست‌وشوی را انجام دهند. 20 شرکت هم برای کمک به برق منطقه‌ای و شست‌وشوی تجهیزات شهر اهواز وارد عمل شدند.

هاشمی‌زاده عنوان داشت: نصب ژنراتورها در خانه‌های منطقه شماره 1 و 2 اهواز در دست انجام است و منطقه یک انجام شده و منطقه 2 نیز در حال انجام است و این اقدام برای جلوگیری از قطع برق در آینده انجام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدم قطع برق یا آب در آینده در سطح استان را تضمین می‌کنید عنوان داشت: خطوط ما 8 هزار و 500کیلومتر طول دارد و ممکن است با هر حادثه دیگری دچار مشکل شود. نمی‌توان 100درصد تضمین کرد که در آینده چنین اتفاقاتی نخواهد افتاد؛ اما تمهیدات که صورت گرفته در جهت عدم اتفاق مجدد این گونه مشکلات در آینده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار