هجمه علیه پزشکان بازتاب خوبی در جامعه ندارد

رییس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران با اشاره به انتشار کلیپ توهین‌آمیز علیه پزشکان در فضای مجازی گفت: این نوع توهین‌ها به جامعه پزشکی پذیرفته نیست و قاطعانه خواستار برخورد با آن هستیم.

هجمه علیه پزشکان بازتاب خوبی در جامعه ندارد
علیرضا سلیمی رییس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن ابراز تاسف از انتشار کلیپ توهین آمیز علیه جامعه پزشکی اظهار داشت: انتشار این نوع کلیپ‌ها جوی را در جامعه ایجاد می‌کند که مردم اعتماد خود را نسبت به جامعه پزشکی از دست داده و متعاقبا بر روی کیفیت و کارکرد پزشکان هم تاثیرگذار خواهد بود.
 
وی با اشاره به این که این نوع بی‌حرمتی‌ها نسبت به جامعه پزشکی لطمه‌های جبران ناپذیری را به  دنبال دارد که در نهایت متوجه بیماران می شود افزود: خواستار برخورد قاطع مسئولان با خاطیان هستیم و باید به طور جدی این مسئله پیگیری شود.
 
وی با بیان این که هجمه علیه پزشکان بازتاب خوبی در جامعه ندارد ادامه داد: باید این مسئله در سطح کلان پیگیری و رسیدگی شود و همانطور که برای سایر صنوف در جامعه احترام قائل هستیم باید شان و قداست جامعه پزشکی نیز حفظ شود.
 
رییس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران با تاکید بر این که ما  نسبت به بی‌حرمتی و توهین به جامعه پزشکی حساس هستیم، تصریح کرد: انجمن بیهوشی ایران در کنار جامعه پزشکی و سازمان نظام پزشکی بوده و این مسئله را پیگیری می‌کند.
 
به گفته سلیمی باید انگیزه این توهین کالبد شکافی شود تا مشخص گردد بطور تصادفی اقدام به انجام این کار کرده‌اند یا انگیزه‌ای عمیق در پشت آن نهفته است که در هر صورت نسبت به آن بی تفاوت نبوده و خواستار پیگیری و برخورد از سوی مسئولان هستیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار