دروغي بر اي سرپوش بر دروغي ديگر

پسر نوري زاد اعترافاتش را پس گرفت!+سند

در حاليكه اباذر نوري زاد فرزند محمد نوري زاد در گفت و گو با راديو ضد انقلابی كوچه ، پرده از پيش طراحي شده بودن فيلم مستند ضدانقلابي پدرش خبر داده بود، مجددا در مصاحبه با همان راديو اظهارات خود را تكذيب كرد!

در حاليكه اباذر نوري زاد فرزند محمد نوري زاد در گفت و گو با راديو كوچه از رسانه هاي ضد انقلاب،پرده از پيش طراحي شده بودن فيلم مستند ضدانقلابي پدرش خبر داده بود، مجددا در مصاحبه با همان راديو اظهارات خود را تكذيب كرد!

به گزارش خبرنگار وب گردی باشگاه خبرنگاران به نقل از ندای انقلاب، نامبرده كه ظاهرا پس از انتشار مصاحبه اولش مبني بر پروژه از پيش طراحي شده اين مستند به شدت تحت فشار بوده، در مصاحبه اي جديد با گفتن دروغهايي جديد سخنان خود را تكذيب كرد.

وي در مصاحبه قبلي خود گفته بود:" تمامی صحنه‌های گرفته شده مربوط به بین دو تا چهار ماه پیش است که وی برای بخشی از یک پروژه سینمایی خود از پدرش گرفته است."
بنابر اظهارات اعتراف گونه پسر نوري زاد مشخص شد كه وي با ماموريتي كه برايش در خارج ا زكشور تعريف شده درصدد ساخت چنين فيلمي با استفاده از پدرش برآمده است و پدر نيز كه همچون سالهاي گذشته درصدد مطرح شدن بوده است اين بار جلوي دوربين پسرش به نقش آفريني پرداخته و دروغهايي از جنس دروغهاي فتنه گران را بازگو نموده است.

اما نامبرده در مصاحبه جديد خود با راديو كوچه كل اظهارات قبلي را تكذيب كرده و مدعي شده است كه هيچ نقشي در فيلم ندارد و اين فيلم پروژه از قبل نبوده  و تنها براي كمك به پدرش به پشت دوربين وي رفته است! وي همچنين در ادعايي جديد گفته كه اين فيلم فقط براي رهبر انقلاب ساخته مي شده است!
حال قضاوت در مورد دروغگو بودن اين پدر و پسر را به خوانندگان محترم واگذار مي كنيم!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار