منصوریان: استقلال از خواب عمیق بلند شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شکست مقابل الاهلی یک شوک به تیم جوان ما بود و این موضوع باعث شد جوانان ما عملکرد خود را بهتر کنند.

منصوریان: استقلال از خواب عمیق بلند شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم التعاون اظهار داشت: اولین بازی‌مان را در آسیا با نتیجه قابل قبولی شروع نکردیم، اما به این موضوع به عنوان یک شوک به تیم جوان‌مان‌ نگاه می‌کنم. تیم جوان ما برای شروع از یک خواب عمیق بلند شد.

وی در ادامه افزود: تمام بازی های اخیر التعاون را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم از بازی فردا چه چیزی می‌خواهیم. نه ما و نه التعاون در عمان میزبان نیستیم. دوست داشتیم در ورزشگاه 120 هزار نفری آزادی میزبان التعاون باشیم. با این حال دوست داریم از آنالیز تاکتیکی حریف بهره تاکتیکی را برده و بهترین نتیجه را کسب کنیم.
 
منصوریان درباره شناختش از تیم التعاون عربستان بیان کرد: ما تاریخ فوتبال عربستان را با تیم‌هایی چون الهلال، الاتحاد، الشباب و ... می‌شناسیم. در این دوره هم تیم التعاون توانسته سهمیه عربستان را بگیرد و از تیم‌های دیگر شانس بهتری داشته باشد. می‌دانیم آنها در خط حمله مشکلاتی دارند، اما وقتی تیمی به عنوان نمانیده عربستان در آسیا شرکت می‌کند، به طور حتم قابل احترام خواهد بود.
 
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به میزبانی استقلال از التعاون در عمان گفت: جا دارد از مسئولان عمانی یک تشکر کنم که میزبان ما تیم‌های ایرانی در مقابل تیم‌های عربستانی هستند. آنها امکانات خوبی در اختیار تیم‌های ایرانی گذاشته‌اند و از همه کسانی که در این مسیر به ما کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. عمانی‌ها از لحظه ورود امکانات را در اختیار ما گذاشته‌اند و امیدوارم در آینده هم این ارتباط حفظ شود و ما بتوانیم میزبان خوبی برای عمانی‌ها در ایران باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار