فلاح زاده: فوتبال روى بد خود را به ما نشان داد

دروازه بان تيم فوتبال سايپا گفت: امروز فوتبال روى بد خود را به ما نشان داد و نتوانستيم موفق شویم.

فلاح زاده :فوتبال روى بد خود را به ما نشان دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد فلاح‌زاده پس از شکست 2 بر یک سایپا مقابل استقلال گفت: امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد. ما نيز در ديدار امروز فوتبال قشنگ و تاکتیکی را مقابل استقلال انجام دادیم و توانستیم گل عقب افتاده را جبران کنیم اما در دقیقه 94 به گونه‌ای که مشاهده کردید گل خوردیم و این برای من بسیار جالب بود.

وی در خصوص ناهماهنگی او و خط دفاع سایپا در توپ‌های ارسالی عنوان کرد: قرار بود توپ‌های بلند را من جمع کنم و توپ‌های کوتاه را مدافعان دفع کنند. توپ ارسالی روی گل دوم نیز ارتفاع نداشت و ناهماهنگی باعث شد آنگونه گل دوم را دریافت کنیم.

وى اظهار داشت: یکی از دلایل نتایج ضعیف ما تغییرات زیادی بود که در ابتدای فصل داشتیم و این ناهماهنگی روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشته بود. در نیم فصل دوم با هماهنگی نفرات عملکرد بهتری داشتیم و مشاهده کردید هفته گذشته در تبریز موفق به توقف تراکتورسازی شدیم. در این بازی نیز درصد مالکیت توپ 60 به 40 به نفع تیم ما بود اما فوتبال امروز روی بد خود را به من و سایپا نشان داد.

دروازه بان تيم فوتبال سايپا گفت: این فصل فوتبال متاسفانه روی بد خود را به من نشان داده و هر وقت من در ترکیب سایپا به میدان رفتم یا پنالتی به نفع حریف گرفته شده است یا مانند دیدار امروز اینگونه گل دریافت کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار