سمنان؛

اجرای طرح عیدانه کتاب در استان

به‌منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در آستانه سال نو طرح "عیدانه کتاب" با مشارکت هشت کتابفروشی در استان سمنان اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، گفت: طرح "عیدانه کتاب" امسال با شعار «امسال هم کتاب عیدی دهیم» در سطح استان سمنان آغاز شد. این طرح از پانزدهم اسفند آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.
 
وی با بیان اینکه این طرح در کتابفروشی‌های تحت پوشش طرج اجرا می‌شود افزود:  زمان‌بندی اجرای این طرح ۱۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین است و کتابفروشی‌های شرکت کننده در طرح دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر هستند.
 
سوقندی با اشاره به اینکه شش کتابفروشی در سمنان، یک کتابفروشی در شاهرود و یک کتابفروشی در دامغان مجری این طرح هستند اظهارداشت: کتابفروشی‌های خانه کتاب بامداد در بلوار میرزای شیرازی، سوشیانس در میدان مشاهیر قدس نهم، فروشگاه کتاب ارسطو در میدان معلم، مجتمع اسکان، کتاب اشراق در باغ فردوس طبقه زیرزمین مسجد ولیعصر، کتاب خلاق در بلوار سعدی جنب اداره کل آموزش و پرورش و فروشگاه کتاب خوب در بلوار مولوی شماره ٢٠٠ در شهر سمنان طرح عیدانه کتاب را اجرا می‌کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی استان سمنان  افزود: کتابفروشی سرزمین کتاب در خیابان ٢٢ بهمن شاهرود و کتابفوشی مجموعه فرهنگی دانشجو واقع در ابتدای خیابان شهید بهشتی، روبروی حسینیه سیدالشهداء دامغان نیز از کتابفروشی های تحت پوشش طرح عیدانه کتاب در استان سمنان قرار دارند.
 
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.