دوره‌های توانمند سازی متمرکز و غیر متمرکز برای مربیان پرروشی

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: دوره‌های آموزشی برای مربیان پرورشی به طور متمرکز و غیر متمرکز در جهت بهبود فعالیت‌های آنها برگزار می‌شود.

دوره‌های توانمند سازی متمرکز و غیر متمرکز برای مربیان پرروشیمهدی علی‌اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص برگزاری دوره‌هایی به منظور توانمند سازی مربیان پرورشی اظهار داشت: دوره‌های ضمن خدمت برای این مربیان برگزار می‌شود علاوه بر این  در برخی از رشته‌های خاص آموزش‌هایی در نظر می‌گیریم.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌هایی که مربیان به طور اختصاصی آموزش می‌بینند برگزاری مسابقات و فعالیت‌هایی همچون دوره‌های آموزشی قرآن و عترت است.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: به طور کلی این دوره‌ها در گروه‌های مشاوره، امور تربیتی و بخش قرآن و عترت در نظر گرفته می‌شوند و نوع برگزاری آنها به طور متمرکز و غیر متمرکز است.

علی‌اکبرزاده بیان کرد: الزامی برای شرکت افراد در این برنامه‌ها وجود ندارد اما با توجه به سیاست‌های تشویقی که برای آنها در نظر گرفته می‌شود و امتیاز مثبت برای آنها رغبت برای شرکت در این دوره‌ها افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این سیاست‌های تشویقی با توجه به اینکه نیاز به دانش جدید و به روز رسانی آن برای اجرای هر چه بهتر فعالیت‌ها احداث می‌شود بنابراین مربیان نسبت به دوره‌های توانمندسازی مشتاق هستند.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: در حوزه تربیتی و پرورشی هیچگونه الزامی برای دوره‌ها وجود ندارد اما با توجه به تاثیر بسزای این فعالیت‌ها در روند آموزشی اجرای آنها مهم تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار