انصاری در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر؛

خیابانی به نام دکتر مصدق نامگذاری شود

عضو شورای شهر تهران گفت: پیشنهاد می‌ کنم خیابان کوشک مصری در مجموعه وزارت امور خارجه به نام دکتر مصدق نامگذاری شود.

خیابانی به نام دکتر مصدق نامگذاری شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انصاری عضو رئیس شورای شهر تهران در سیصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد؛ اظهار داشت: 29 اسفند یادآور حماسه تاریخی ایران علیه استعمار پیر انگلیس به رهبری دکتر مصدق هستیم. با توجه به اینکه به روز ملی شدن نفت نزدیک می‌شویم، پیشنهاد دارم میدان و یا خیابانی به نام دکتر مصدق نامگذاری شود. پیشنهاد بنده خیابان کوشک مصری در مجموعه وزارت امور خارجه است.

وی افزود: در جلسه روز یکشنبه پشنهاد نامگذاری خیابان سرو به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای مطرح شد که خانواده وی با این نامگذاری موافق هستند اما خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این نامگذاری اعلام بی‌اطلاعی کردند. پیشنهاد دارم این نامگذاری تا زمانی که مصوبه‌ نامگذاری خیابان رسالت یا بلوار کشاور به شورا ارایه نشده، مسکوت بماند.

عضور شورای شهر تهران بیان داشت: جلسه‌ای با حضور کسبه پاساژ پلاسکو برگزار شود تا مطلع شویم قول‌هایی که دستگاه‌های مختلف به این افراد داده‌اند، چقدر عملیاتی شده است.

انصاری گفت: خیابان‌های تهران چاله و چوله‌های زیادی دارد، لازم است لکه‌گیری خبایان‌ها با توجه به نزدیک شدن به ایام عید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار