بجنورد؛

توزیع 950 تن میوه شب عید

950 تن سیب و پرتقال شب عید در استان توزیع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛عبدالله یوسفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: 450 تن سیب و 500 تن پرتقال برای تامین شب عید دراستان خریداری و توزیع آن از 27 اسفند آغاز می شود و تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد.

وی گفت: 500 تن پرتقال والنسیا به قیمت 4 هزار تومان و 450 تن سیب که از باغداران خود استان خریداری شده و با قیمت 3هزار و 700 تومان در مراکز عرضه دراختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

رئیس کمیته راهبری میوه شب عیدسازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه میوه تنظیم بازار توسط 47 عامل توزیع انجام می شود، گفت: از این تعداد 32 واحد صنفی که مورد تایید سازمان صنعت و معدن ، 5 هایپر مارکت و فروشگاه های بزرگ و 11 غرفه توسط شرکت های تعاونی روستایی که زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی هستند میوه عرضه می شود.

یوسفی گفت: برنج دانه بلند هندی به قیمت هر کیلو 3 هزار و 800 تومان و شکر نیز به قیمت 3هزار و 200 تومان که از اوایل اسفند ماه سال جاری در اختیار شبکه توزیع قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: گوشت قرمز قیمت هر کیلو ۲2 هزار و مرغ منجمد هم به قیمت ۵ هزار و 900تومان در مراکز عرضه توزیع می شود.

یوسفی افزود: نظارت بر بازار توسط سازمان ناظران صنعت و معدن ،تعزیرات حکومتی و سازمان تعاون روستایی انجام می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در صورت هرگونه شکایت یا انتقاد با شماره تلفن 124 تماس و با شماره پیامک 1000 یا 1200 انتقادات خود را ارائه نمایند که قابل رسیدگی است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.