سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال/3

کوثری: دولت به بانک جهانی بیشتر از اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارد/ تئوری‌پردازی قوه مجریه در زمینه اقتصاد مقاومتی

مشاور فرمانده کل سپاه با انتقاد از دیدگاه های دولت در زمینه اقتصاد بومی گفت: آنقدری که دولت به بانک جهانی اعتقاد دارد به اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارد.

آنقدری که دولت به بانک جهانی اعتقاد دارد به اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارد/ قوه مجریه در زمینه اقتصاد مقاومتی تئوری پردازی کرده و آنچنان که باید کاری انجام نداده استسردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیام نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر توجه بیشتر به تولید و اشتغال عنوان داشت:  اشتغال و تولید بحث نهفته از درون اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی تئوری پردازی کرده و آنچنان که باید کاری انجام نداده است.
 
سردار کوثری با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی ادامه داد: تاکید معظم له به تولید و اشتغال به معنای آن است که در این زمینه آنچنان که باید کاری انجام نشده است.
 
مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به وظایف دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: دولت موظف است که راهبرد اقتصاد مقاومتی را در سال 96 عملیاتی کند و این موضوع خواست ملت است.
 
وی با انتقاد از دیدگاه های دولت در زمینه اقتصاد بومی گفت: آنقدری که دولت به بانک جهانی اعتقاد دارد به اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارد. دولتمردان با تئوری پردازی در زمینه اقتصاد مقاومتی وقت کشی می کنند و وقت ملت و کشور را از بین می برند.
 
سردار کوثری در پایان خاطر نشان کرد: اگر به تولید داخلی بر اساس ساز و کار اقتصاد کلان توجه شود مشکل تولید و اشتغال حل خواهد شد.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار