شبنم مقدمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در سال جدید یک فيلم کمدی بازی خواهم کرد

با توجه به علاقه‌مندی ام تصمیم دارم که در سال جدید در یک فیلم کمدی ایفای نقش کنم.

در سال جدید یک فيلم کمدی بازی خواهم کرد
شبنم مقدمی، بازیگر سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص دلیل اصلی ايفای نقش در فيلم سينمایی آباجان گفت: علاقه من به فیلم های ژانر اجتماعی است و آباجان متعلق به یک دوره تاریخی تاثیرگذار است و من دوست داشتم که این دوره را یک بار دیگر زندگی کنم. 

وی در خصوص همکاری‌اش با هاتف علیمردانی گفت: همکاری من با ایشان خیلی خوب بود و آقای علیمردانی بسیار اهل تعامل است و با بازیگر بده بستان می‌کند که این روش برای بازیگر فوق العاده است. 

مقدمی درباره ویژگی‌های بازیگری و نقشش در فیلم گفت: من کلری که برایم ویژگی نداشته باشد را بازی نمی کنم و این که مجبور شدم برای اين فيلم گويش جدیدی را یاد بگیرم و با یک فرهنگ دیگر آشنا شدم، از ویژگی های این کارم بود. 

این بازیگر در خصوص سختی های یاد گرفتن گویش های مختلف گفت: یادگیری گویش های مختلف خیلی سخت است و به سختی توانستم لهجه را باد بگیرم. به هر حال ناشدنی نیست؛ سخت است. 

وی در خصوص میزان استقبالی که از آباحان خواهد شد، گفت: من فکر می کنم استقبال خوبی از کار خواهد شد. 

مقدمی در خصوص برنامه هایی که برای سال 96 دارد، گفت:  الان نمی توانم بگویم چون در حال فیلمنامه خواندن هستم  ولی با توجه به علاقه مندی‌ام مطمئنم که امسال در ژانر کمدی یک کار بازی خواهم کرد. 

بازیگر فیلم زاپاس در خصوص سالی که گذشت، گفت: متاسفم از این که در سالی که گذشت افراد بی بدیلی را از دست دادیم مثل علی معلم و داوود رشیدی و عباس کیارستمی. من متاسفم که سالی که گذشت برای جامعه هنری سال خوبی نبود.
 
 
انتهاي پيام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.