ساری،

مازندران رتبه دوم ترددهای جاده ای در کشور

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کاهش 3 درصدی تصادفات در استان خبر داد و گفت: مازندران رتبه دوم ترددهای کشوری را دارست .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهراب ریاحی در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی استان، گفت: مقابله با سرقت، مدیریت ترافیک ، کاهش میزان تصادفات و تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی در روزهای باقیمانده ایام نوروز از مهمترین ماموریت های انتظامی استان در دور دوم سفرهای نوروزی است.

سرهنگ ریاحی با بیان این که باید با هدلی و مشارکت همگانی تلاش کنیم تا مسافران و گردشگران نوروزی بدون هرگونه دلهره ای به برنامه های سفر خود در این دوره و استفاده از مواهب الهی برسند، افزود: با حضور عوامل گشتی و تلاش شبانه روزی نظم و انضباط اجتماعی کاملی در استان برقرار شده است.

وی با اشاره به این که برابر آمار های اعلام شده ،استان مازندران رتبه دوم ترددهای جاده ای را داراست، گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تا کنون شاهد کاهش 3 درصدی تصادفات جاده ای در استان بوده ایم.

سرهنگ ریاحی از ثبت 23 میلیون تردد درونشهری در سطح استان خبرداد و افزود: در طی این مدت شاهد کاهش 43 درصدی متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی بوده ایم.

وی با اعلام اینکه حدود 7 میلیون و 723 هزار و 900 اقامت ثبت شده در مراکز رسمی استان به ثبت رسیده است از مسافران نوروزی، خواست با مدیریت و برنامه ریزی در سفر ،با توجه به شرایط جوی استان در روزهای پایانی برنامه های سفر خود را به روزهای آخر تعطیلات موکول نکنند.

ریاحی از کشف 132 کیلو و329 گرم انواع مواد مخدر در طول ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: در همین مدت 293 نفر از عملان و خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.