قره گزلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اختصاص بیش از دو میلیارد ریال برای بازسازی مسکن مددجویی

مدیرکمیته امداد شهرستان شهریار گفت: به منظور تعمیر و بازسازی تعداد ۱۲۸ واحد مسکن مددجویی بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

حسين قره گزلی مديركميته امداد شهرستان شهريار در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه یکی از فعالیت های اصلی کمیته امداد تامین مسکن برای محرومان جامعه است، اظهار داشت: در سال 95 از مجموع 14 واحد مسکونی واگذار شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد، 15 واحد مربوط به مسکن شهری بوده است.

وی تصریح کرد: برای خرید 15 واحد مسکونی شهری بیش از 10میلیارد ریال هزینه شده که از مجموع این مبلغ، حدود 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات مسکن کمیته امداد شهرستان شهریار، حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل کمک خیران و مابقی نیز از آورده مددجو تامین شده است.

قره گزلی ارزان بودن قیمت ساخت مسکن مددجویی را از ویژگی های بارز این واحدهای مسکن دانست و افزود: کیفیت مناسب با رعایت اصول فنی و مهندسی از جمله ضدزلزله بودن با الزام به رعایت آیین نامه 2800 از دیگر ویژگی های خاص این واحدهای مسکونی است.

مدیر کمیته امداد شهرستان شهریار با بیان اینکه برای تعمیرات و بازسازی 128 واحد مسکن مددجویی بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه شده است، بیان کرد: سقف کمک بلاعوض خرید و نوسازی مسکن توسط کمیته امداد به مددجویان روستایی مبلغ 15 میلیون تومان و برای مددجویان شهری 25 میلیون تومان، که اولویت ارایه این تسهیلات با زنان سرپرست خانوار و ایتام است.
 
وی با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی، احداث حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیرات منزل مددجویی در قالب کلی و جزیی، تکمیل واحدهای نیمه ‌تمام شهری و روستایی از دیگر اقدامات این نهاد برای جامعه هدف است، گفت: در نظر داریم با تلاش کمیته امداد، همکاری و مشارکت مسئولان و نیکوکاران تعداد بیشتری از خانواده های نیازمند این شهرستان از نعمت مسکن برخوردار شوند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار